Mamy 10055

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   5990
Temat pracy:  

Normy prawne i etyczne reklamie.

Liczba stron:   70
Cena pracy:
 249 PLN

Spis treści / plan pracy:

Wstęp............4

Rozdział 1.
Reklama.

      1.1. Pojęcie reklamy............5
      1.2. Cele reklamy............7
      1.3. Perswazyjna rola reklamy............8
         1.3.1. Reklama, która obiecuje............10
         1.3.2. Emocje w reklamie............12
         1.3.3. Nadawca w reklamie............12
         1.3.4. Ukryta perswazja i manipulacja............13
      1.4. Postawy wobec reklamy............15
      1.5. Reklama a prawo............16

Rozdział 2
Unormowania prawne.

      2.1. Ustawowe pojęcie reklamy............20
         2.1.1. Ustawowa definicja reklamy............20
         2.1.2. Ustawowa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji............21
         2.1.3. Zasady dotyczące działalności reklamowej............22
      2.2. Kodeks postępowania w dziedzinie reklamy............28
      2.3. Uregulowania prawne wykorzystania mediów dla celów reklamowych............31
         2.3.1. Radio i telewizja............31
         2.3.2. Reklama prasowa............33
      2.4. Reklama zewnętrzna............36
      2.5. Reklama a prawo autorskie............37
      2.6. Konsekwencje prawne reklamy nieuczciwej............38

Rozdział 3
Etyka w reklamie

      3.1. Zasady właściwego postępowania ............40
      3.2. Ograniczenia w reklamie. ............44
         3.2.1. Ograniczenia asortymentowe ............44
         3.2.2. Ograniczenia ze względu na odbiorcę ............48
         3.2.3. Ograniczenia ze względu na sposób działania...........48
      3.3. Kłamstwo w reklamie............49
         3.3.1. Reklama wprowadzająca w błąd ............49
         3.3.2. Reklama nierzeczowa ............50
         3.3.3. Reklama ukryta ............51
         3.3.4. Reklama uciążliwa............51
         3.3.5. Reklama porównawcza............51
      3.4. Reklama sprzeczna z dobrymi obyczajami i uchybiająca godności człowieka............ 53
      3.5. Seks w reklamie........... 56
      3.6. Reklama zakazana przez etykę zawodową ............61
      3.7. Etyka i społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw............63

Zakończenie ............65
Aneks ............66
Bibliografia ............70


   


Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Nie znalazleś swojego tematu pracy? Nie oznacza to, że go nie mamy. Napisz do nas!

* Treść wiadomości:
Imię lub pseudonim:
* Twój adres e-mail:


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272

Bezpieczeństwo i wygodę płatności zapewnia Transferuj.pl


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.