Mamy 10906

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   5990
Temat pracy:  

Normy prawne i etyczne reklamie.

Liczba stron:   70

Spis treści / plan pracy:

Wstęp............4

Rozdział 1.
Reklama.

      1.1. Pojęcie reklamy............5
      1.2. Cele reklamy............7
      1.3. Perswazyjna rola reklamy............8
         1.3.1. Reklama, która obiecuje............10
         1.3.2. Emocje w reklamie............12
         1.3.3. Nadawca w reklamie............12
         1.3.4. Ukryta perswazja i manipulacja............13
      1.4. Postawy wobec reklamy............15
      1.5. Reklama a prawo............16

Rozdział 2
Unormowania prawne.

      2.1. Ustawowe pojęcie reklamy............20
         2.1.1. Ustawowa definicja reklamy............20
         2.1.2. Ustawowa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji............21
         2.1.3. Zasady dotyczące działalności reklamowej............22
      2.2. Kodeks postępowania w dziedzinie reklamy............28
      2.3. Uregulowania prawne wykorzystania mediów dla celów reklamowych............31
         2.3.1. Radio i telewizja............31
         2.3.2. Reklama prasowa............33
      2.4. Reklama zewnętrzna............36
      2.5. Reklama a prawo autorskie............37
      2.6. Konsekwencje prawne reklamy nieuczciwej............38

Rozdział 3
Etyka w reklamie

      3.1. Zasady właściwego postępowania ............40
      3.2. Ograniczenia w reklamie. ............44
         3.2.1. Ograniczenia asortymentowe ............44
         3.2.2. Ograniczenia ze względu na odbiorcę ............48
         3.2.3. Ograniczenia ze względu na sposób działania...........48
      3.3. Kłamstwo w reklamie............49
         3.3.1. Reklama wprowadzająca w błąd ............49
         3.3.2. Reklama nierzeczowa ............50
         3.3.3. Reklama ukryta ............51
         3.3.4. Reklama uciążliwa............51
         3.3.5. Reklama porównawcza............51
      3.4. Reklama sprzeczna z dobrymi obyczajami i uchybiająca godności człowieka............ 53
      3.5. Seks w reklamie........... 56
      3.6. Reklama zakazana przez etykę zawodową ............61
      3.7. Etyka i społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw............63

Zakończenie ............65
Aneks ............66
Bibliografia ............70


   


Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Umożliwiamy szybkie, bezpieczne i wygodne płatności za pomocą serwisu tpay.com
Umożliwiamy szybkie płatności internetowe za pomocą serwisu tpay.com

Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.