Mamy 10087

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   5944
Temat pracy:  

Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem na przykładzie Zakładów Mięsnych.

Liczba stron:   93
Cena pracy:
 249 PLN

Spis treści / plan pracy:

Wstęp............ 3

Rozdział I
Rola i znaczenie marketingu w zarządzaniu przedsiębiorstwem
      1.1. Pojęcie i istota marketingu ............5
      1.2. Orientacja marketingowa przedsiębiorstw............ 11
      1.3. Istota i cele zarządzania marketingowego przedsiębiorstwem............ 16

Rozdział II
Proces zarządzania marketingowego przedsiębiorstwem
      2.1 Podstawy decyzji marketingowych w przedsiębiorstwie ............21
         2.1.1. Identyfikacja oraz ocena możliwości i zagrożeń działania przedsiębiorstwa ............21
         2.1.2. Kryteria i sposoby oceny możliwości i zagrożeń działania przedsiębiorstwa............ 24
         2.1.3. Segmentacja rynku ............30
      2.2. Strategie marketingowe przedsiębiorstw............ 37
         2.2.1.Kształtowanie strategii marketingowej przedsiębiorstwa............ 37
         2.2.2. Alternatywne strategie działania............ 39
      2.3. Instrumenty marketingu – mix............ 57
         2.3.1. Produkt ............58
         2.3.2. Cena ............59
         2.3.3. Promocja ............59
         2.3.4. Dystrybucja............ 60

Rozdział III
Proces zarządzania marketingowego w Zakładach Mięsnych S.A.
      3.1. Podstawowe informacje o przedsiębiorstwie............ 65
      3.2.Rys historyczny Zakładów Mięsnych S.A. w Krakowie............ 66
      3.3 Struktura organizacyjna Zakładów Mięsnych S.A. ............67
      3.4. Funkcje Działu Marketingu w strukturze organizacyjnej badanych Zakładów............. 68
      3.5. Charakterystyka badanych Zakładów............ 70
         3.5.1. Potencjał produkcyjny ............70
         3.5.2. Oferta produktowa badanych Zakładów............ 71
         3.5.3. Pozycja na rynku ............72
         3.5.4. Analiza konkurencyjności rynku oraz pozycji konkurencyjnej badanej firmy ............73
         3.5.5. Zaopatrzenie i surowce ............75
         3.5.6. Zatrudnienie ............77
      3.6. Orientacja marketingowa badanych Zakładów............ 79
      3.7. Analiza SWOT Zakładów Mięsnych ............ 81
Wnioski............ 84

Rozdział IV
Projekt programu restrukturyzacyji jako efekt zarządzania marketingowego w Zakładach Mięsnych S.A.
      4.1. Projekt restrukturyzacji - założenia ogólne ............86
      4.2. Projekt krótkoterminowego programu stabilizacyjnego............ 87
      4.3. Projekt długofalowej strategii rozwoju ............89

Zakończenie ............92
Literatura ............94
Spis tabel ............97
Spis schematów ............98


   


Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Nie znalazleś swojego tematu pracy? Nie oznacza to, że go nie mamy. Napisz do nas!

* Treść wiadomości:
Imię lub pseudonim:
* Twój adres e-mail:


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272

Bezpieczeństwo i wygodę płatności zapewnia Transferuj.pl


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.