Mamy 10087

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   5943
Temat pracy:  

Wizerunek medialny Lecha Kaczyńskiego po 10 kwietnia 2010 na łamach Wprost, Rzeczpospolitej i Gazety Wyborczej i Wprost

Liczba stron:   90
Cena pracy:
 249 PLN

Spis treści / plan pracy:

Wstęp ..........3

Rozdział I
Wizerunek polityczny w ujęciu teoretycznym.
      1.1 Definiowanie wizerunku politycznego........... 4
      1.2 Elementy wizerunku politycznego.......... 7
      1.3 Odmiany wizerunków politycznych.......... 11
      1.4 Twórcy wizerunku polityka ..........16
      1.5 Proces tworzenia wizerunku.......... 17

Rozdział II
Marketing polityczny jako narzędzie kreowania wizerunku
      2.1 Historyczne etapy rozwoju marketingu politycznego........... 21
         2.1.1 Etap wstępny ( przełom XIX/XX w.- 1952 ) ..........22
         2.1.2 Etap konsolidacji marketingu politycznego ( 1952-1964 )..........22
         2.1.3 Etap konsultantów politycznych ( od 1964 do chwili obecnej ).......... 23
      2.2 Marketing polityczny rozważania definicyjne. ..........24
      2.3 Funkcje mediów masowych w marketingu politycznym ..........26
      2.4 Rola środków masowego przekazu w kreowaniu wizerunku na gruncie marketingu politycznego........... 30
      2.5 Modele relacji między mediami a politykami ..........35

Rozdział III
Prasa - strefa budowania opinii publicznej
      3.1 Historia prasy.......... 37
      3.2 Ewolucja poglądów odnoszących się do siły mediów........... 40
         3.2.1 Pierwsza faza badań: wiara we wszechmocne media.
         3.2.2 Druga faza: sprawdzenie teorii wszechmocnych mediów. ..........41
         3.2.3 Faza trzecia: ponowne odkrycie siły mediów. ..........42
         3.2.4. Faza czwarta: negocjowany wpływ mediów ...........43
      3.3 Rola prasy w budowaniu wizerunku i formułowaniu opinii publicznej. 44
      3.4 Wyznaczniki norm etycznych dla prasy.......... 49

Rozdział IV
Medialny wizerunek Lecha Kaczyńskiego
      4.1 Elementy biograficzne. ..........53
      4.2 Wizerunek Lecha Kaczyńskiego po 10 kwietnia 2010 na łamach „Wprost”, „Rzeczpospolitej” i „Gazety Wyborczej”........... 56

Zakończenie ..........87
Bibliografia.......... 88


   


Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Nie znalazleś swojego tematu pracy? Nie oznacza to, że go nie mamy. Napisz do nas!

* Treść wiadomości:
Imię lub pseudonim:
* Twój adres e-mail:


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272

Bezpieczeństwo i wygodę płatności zapewnia Transferuj.pl


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.