Mamy 10074

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   5880
Temat pracy:  

Fundacja komunikacji społecznej jako przykład organizacji non- profit kszałtującej postawy obywateli za pomocą reklamy społecznej.

Liczba stron:   70
Cena pracy:
 299 PLN

Spis treści / plan pracy:

Wstęp ........... 3

Rozdział 1.
Istota reklamy społecznej
      1.1. Historia reklamy społecznej w Polsce ........... 6
      1.2. Istotne różnice między reklamą społeczną a reklamą komercyjną ........... 7
         1.2.1. Różnice w intencji reklamy społecznej i reklamy komercyjnej ........... 8
         1.2.2. Różnice w funkcji reklamy społecznej i reklamy komercyjnej ........... 9
         1.2.3. Różnice we właściwościach zmienianej postawy między reklamą społeczną a reklamą komercyjną ........... 11
         1.2.4. Typ obietnic i charakter reklamy w reklamie społecznej i reklamie komercyjnej ........... 13
         1.2.5. Kanały dystrybucji reklamy społecznej i reklamy komercyjnej ........... 14
         1.2.6. Budżet reklamy społecznej i reklamy komercyjnej ........... 16
      1.3. Odbiorcy reklamy społecznej ........... 18

Rozdział 2.
Fundacja Komunikacji Społecznej oraz jej działania
      2.2. Fundacja Komunikacji Społecznej jako nadawcy reklamy społecznie użytecznej ........... 20
      2.3. Przeprowadzone kampanie społeczne ........... 24
      2.4. Działania Fundacji w latach 2002-2008r. ........... 25

Rozdział 3.
Wpływ reklamy społecznej na odbiorców
      3.1. Przegląd reklamy społecznej ........... 29
            a) Profilaktyka prozdrowotna ........... 29
            b) „Innośd”- niepełnosprawni, mniejszości seksualne........... 30
               c) Uzależnienia ........... 32
               d) Inne........... 33
      3.2. Charakterystyka wybranej grupy badawczej ........... 34
      3.3. Wnioski z przeprowadzonych badao ........... 36

Zakończenie ........... 55
Spis tabel ........... 56
Spis rysunków ........... 56
Bibliografia........... 58
Literatura podstawowa ........... 58
Źródła internetowe ........... 60
Załącznik nr 1- ankieta........... 61
Załącznik nr 2- zdjęcia do rozdziału 3 ........... 65


   


Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Nie znalazleś swojego tematu pracy? Nie oznacza to, że go nie mamy. Napisz do nas!

* Treść wiadomości:
Imię lub pseudonim:
* Twój adres e-mail:


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272

Bezpieczeństwo i wygodę płatności zapewnia Transferuj.pl


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.