Mamy 11084

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   5853
Temat pracy:  

Internet jako silna broń działalnosci marketingowej firmy

Liczba stron:   106

Spis treści / plan pracy:

Wstęp.......... 8

Rozdział I
Charakterystyka sieci internetowych
      1.1 Powstanie i rozwój Internetu.......... 10
      1.2. Internet w Polsce ..........12
      1.3. Rodzaje dostępu do Internetu ..........15
      1.4. Charakterystyka usług sieciowych ..........18
      1.5. Portret Polskiego internauty.......... 22

Rozdział II
Wykorzystanie instrumentów internetowych w e-biznesie
      2.1. Powstanie, rozwój i współczesne oblicze e-biznesu.......... 27
      2.2. Modele przedsiębiorczości elektronicznej ..........32
      2.3. Rozwój i stan obecny polskiego e-biznesu.......... 35
      2.4. Zastosowanie Internetu w transakcjach firmy ..........39
         2.4.1. Wybrane usługi finansowe w Internecie ..........40
         2.4.2. Transakcje sieciowe pomiędzy przedsiębiorstwami – B2B.......... 43
         2.4.3. Transakcje sieciowe pomiędzy przedsiębiorstwem a klientem - B2C.......... 46
      2.5. Zarządzanie firmą przy pomocy Internetu ..........48
         2.5.1. Wykorzystanie Intranetu i Ekstranetu w procesie zarządzania firmą.......... 48
         2.5.2. Wykorzystanie Internetu w procesie zarządzania personelem.......... 51
         2.5.3. Komunikacja internetowa firmy z klientem.......... 53

Rozdział III
Wykorzystanie stron internetowych w procesie marketingowym firmy
      3.1. Charakterystyka stron WWW ..........57
      3.2. Założenia marketingu internetowego ..........62
         3.2.1. Marketing tradycyjny a e-marketing ..........63
         3.2.2. Tworzenie strategii e-marketingowej ..........67
      3.3. Promocja w ujęciu e-marketingu ..........70
         3.3.1. Reklama ..........70
         3.3.2. Public relations w sieci.......... 75
         3.3.3. Promocja sprzedaży ..........76
      3.4. Produkt i cena w ujęciu e-marketingu ..........77
         3.4.1. Produkt ..........77
         3.4.2. Cena ..........78
      3.5. Internetowe kanały dystrybucji ..........80
      3.6. Badania internetowe w e-marketingu ..........82

Rozdział IV
Zastosowanie marketingu internetowego na przykładzie firm o różnym profilu działalności
      4.1. Metodologiczne podstawy badań własnych.......... 86
      4.2 Analiza wyników badań własnych ..........87
         4.2.1. E-marketing w przedsiębiorstwie handlowym ..........90
         4.2.2. E-marketing w przedsiębiorstwie produkcyjnym.......... 93
         4.2.3. E-marketing w przedsiębiorstwie usługowym.......... 96
         4.2.4. Podsumowanie ..........99

Zakończenie ..........100
Spis tabel ..........102
Spis rysunków ..........102
Spis wykresów ..........102
Bibliografia ..........103
Źródła internetowe.......... 105
Załączniki ..........106


   


Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Umożliwiamy szybkie, bezpieczne i wygodne płatności za pomocą serwisu tpay.com
Umożliwiamy szybkie płatności internetowe za pomocą serwisu tpay.com

Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.