Mamy 10055

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   5853
Temat pracy:  

Internet jako silna broń działalnosci marketingowej firmy

Liczba stron:   106
Cena pracy:
 199 PLN

Spis treści / plan pracy:

Wstęp.......... 8

Rozdział I
Charakterystyka sieci internetowych
      1.1 Powstanie i rozwój Internetu.......... 10
      1.2. Internet w Polsce ..........12
      1.3. Rodzaje dostępu do Internetu ..........15
      1.4. Charakterystyka usług sieciowych ..........18
      1.5. Portret Polskiego internauty.......... 22

Rozdział II
Wykorzystanie instrumentów internetowych w e-biznesie
      2.1. Powstanie, rozwój i współczesne oblicze e-biznesu.......... 27
      2.2. Modele przedsiębiorczości elektronicznej ..........32
      2.3. Rozwój i stan obecny polskiego e-biznesu.......... 35
      2.4. Zastosowanie Internetu w transakcjach firmy ..........39
         2.4.1. Wybrane usługi finansowe w Internecie ..........40
         2.4.2. Transakcje sieciowe pomiędzy przedsiębiorstwami – B2B.......... 43
         2.4.3. Transakcje sieciowe pomiędzy przedsiębiorstwem a klientem - B2C.......... 46
      2.5. Zarządzanie firmą przy pomocy Internetu ..........48
         2.5.1. Wykorzystanie Intranetu i Ekstranetu w procesie zarządzania firmą.......... 48
         2.5.2. Wykorzystanie Internetu w procesie zarządzania personelem.......... 51
         2.5.3. Komunikacja internetowa firmy z klientem.......... 53

Rozdział III
Wykorzystanie stron internetowych w procesie marketingowym firmy
      3.1. Charakterystyka stron WWW ..........57
      3.2. Założenia marketingu internetowego ..........62
         3.2.1. Marketing tradycyjny a e-marketing ..........63
         3.2.2. Tworzenie strategii e-marketingowej ..........67
      3.3. Promocja w ujęciu e-marketingu ..........70
         3.3.1. Reklama ..........70
         3.3.2. Public relations w sieci.......... 75
         3.3.3. Promocja sprzedaży ..........76
      3.4. Produkt i cena w ujęciu e-marketingu ..........77
         3.4.1. Produkt ..........77
         3.4.2. Cena ..........78
      3.5. Internetowe kanały dystrybucji ..........80
      3.6. Badania internetowe w e-marketingu ..........82

Rozdział IV
Zastosowanie marketingu internetowego na przykładzie firm o różnym profilu działalności
      4.1. Metodologiczne podstawy badań własnych.......... 86
      4.2 Analiza wyników badań własnych ..........87
         4.2.1. E-marketing w przedsiębiorstwie handlowym ..........90
         4.2.2. E-marketing w przedsiębiorstwie produkcyjnym.......... 93
         4.2.3. E-marketing w przedsiębiorstwie usługowym.......... 96
         4.2.4. Podsumowanie ..........99

Zakończenie ..........100
Spis tabel ..........102
Spis rysunków ..........102
Spis wykresów ..........102
Bibliografia ..........103
Źródła internetowe.......... 105
Załączniki ..........106


   


Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Nie znalazleś swojego tematu pracy? Nie oznacza to, że go nie mamy. Napisz do nas!

* Treść wiadomości:
Imię lub pseudonim:
* Twój adres e-mail:


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272

Bezpieczeństwo i wygodę płatności zapewnia Transferuj.pl


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.