Mamy 7099

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   5780
Temat pracy:  

Analiza wpływu wartości marki na wartość przedsiębiorstwa

Liczba stron:   110
Cena pracy:
 489 PLN

Spis treści / plan pracy:

Wstęp.........5

Rozdział I.
Wpływ zasobów niematerialnych na wartość przedsiębiorstwa
      1.1. Maksymalizacja wartości jako cel działania przedsiębiorstwa .........8
      1.2. Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa ......... 12
      1.3. Zasoby jako źródło wartości przedsiębiorstwa ......... 14
            1.3.1. Teoria zasobowa przedsiębiorstwa .........15
            1.3.2. Zasoby niematerialne i wartość firmy ......... 17
            1.3.3. Pozabilansowy charakter zasobów niematerialnych ......... 23
            1.3.4. Znaczenie pozabilansowych zasobów niematerialnych dla budowania wartości przedsiębiorstwa......... 26

Rozdział II.
Marka jako pozabilansowy zasób niematerialny budujący wartość przedsiębiorstwa
      2.1. Powstanie i definicja marki ......... 31
      2.2. Pozabilansowy charakter marki ......... 33
      2.3. Silna marka jako źródło wartości przedsiębiorstwa......... 36
         2.3.1. Wzrost znaczenia marki w budowaniu wartości przedsiębiorstwa ......... 36
         2.3.2. Funkcje marki......... 39
         2.3.3. Siła marki......... 41
         2.3.4. Silna marka a budowanie wartości przedsiębiorstwa ......... 44

Rozdział III.
Wartość marki i metody jej wyceny
      3.1. Potrzeba wyceny marki......... 51
      3.2. Kapitał marki a jej wartość ......... 53
      3.3. Czynniki wpływające na wartość marki......... 56
      3.4. Wycena marki......... 57
         3.4.1. Problemy związane z procesem wyceny marki ......... 58
         3.4.2. Finansowe metody wyceny marki ......... 59
      3.5. Wycena polskich marek zmodyfikowaną metodą Financial World ......... 66
         3.5.1. Zmodyfikowana metoda mnożnikowa Financial World ......... 66
         3.5.2. Wycena polskich marek .........69
         3.5.3. Analiza otrzymanych wyników ......... 73

Rozdział IV.
Wpływ wartości marki na wartość przedsiębiorstwa – badanie empiryczne
      4.1. Dotychczasowe badania na temat wpływu wartości marki na wartość przedsiębiorstwa....80
      4.2. Metodologia badania i hipotezy badawcze ......... 83
      4.3. Baza danych 86
      4.4. Wartość marki a wartość przedsiębiorstwa – interpretacja wyników......... 89

Zakończenie......... 95
Bibliografia .........99
Zestawienie spisów .........106
Załączniki .........111


   


Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Nie znalazleś swojego tematu pracy? Nie oznacza to, że go nie mamy. Napisz do nas!

* Treść wiadomości:
Imię lub pseudonim:
* Twój adres e-mail:


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272

Bezpieczeństwo i wygodę płatności zapewnia Transferuj.pl


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.