Mamy 10060

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   5428
Temat pracy:  

Badanie jakości usług metodą Servqual

Liczba stron:   93
Cena pracy:
 249 PLN

Spis treści / plan pracy:

Wstęp........... 6

Rozdział 1.
Istota i funkcjonowanie rynku usług
      1.2. Elementy rynku usług........... 15
      1.2.1. Popyt i czynniki go determinujące........... 16
      1.2.2. Podaż i czynniki ją determinujące ...........23
      1.3. Równowaga na rynku usług 2...........7
      1.4. Rozwój rynku usług ...........29

Rozdział 2.
Zarządzanie jakością w procesie świadczenia usług
      2.1. Ogólne pojęcie jakości ...........32
      2.2. Współczesne definicje. ...........33
      2.3. Geneza współczesnej jakości ...........35
      2.4. Usługi w ujęciu teoretycznym........... 37
         2.4.1. Cechy usług ...........38
         2.4.2. Klasyfikacja i typizacja usług ...........40
      2.5. Jakość usług ...........47

Rozdział 3.
Modele i metody badania poziomu jakości usług
      3.1. Modele jakości usług ...........54
         3.1.1. Model Grönroosa ...........54
         3.1.2. Model Gummessona........... 56
         3.1.3. Model luk jakości........... 57
      3.2. Metody badania jakości usług ...........60
         3.2.1. SERVQUAL ...........61
         3.2.2. SERVPERF ...........64
         3.2.3. Mystery shopping........... 65
         3.2.4. Metoda Zdarzeń Krytycznych........... 67
         3.2.5. Inne metody pomiaru i analizy jakości usług ...........68

Rozdział 4.
Zastosowanie metody SERVQUAL do analizy jakości usług świadczonych przez Biuro Rachunkowe 'PARTNER'
      4.1. Informacje dotyczące badanego podmiotu gospodarczego ...........71
         4.1.1. Historia powstania firmy ...........71
         4.1.2. Misja firmy ...........72
         4.1.3. Oferta usługowa biura rachunkowego ...........72
      4.2. Pomiar jakości usług........... 74
         4.2.1. Etap 1 - graficzna prezentacja wyników ...........74
      4.2.2. Etap 2 - analiza luk bezwzględnych. ...........79
         4.2.3. Etap 3 - analiza luk ważonych........... 82
      4.3. Podsumowanie oraz propozycje działań doskonalących jakość usług........... 86

Zakończenie...........88
Bibliografia ...........89
Spis rysunków........... 92
Spis tabel ...........93


   


Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Nie znalazleś swojego tematu pracy? Nie oznacza to, że go nie mamy. Napisz do nas!

* Treść wiadomości:
Imię lub pseudonim:
* Twój adres e-mail:


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272

Bezpieczeństwo i wygodę płatności zapewnia Transferuj.pl


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.