Mamy 10087

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   5199
Temat pracy:  

Walory i atrakcje turystyczne wybranych regionów Hiszpanii

Liczba stron:   56
Cena pracy:
 329 PLN

Spis treści / plan pracy:

Wstęp........ 3

Rozdział 1
Wybrane aspekty turystyki w ujęciu teoretycznym
      1.1 Definicje najważniejszych pojęć........ 5
      1.2 Czynniki wpływające na rozwój turystyki ........7
      1.3 Motywy uprawiania turystyki........ 9
      1.4 Funkcje i dysfunkcje współczesnej turystyki........ 10
         1.4.1 Funkcje współczesnej turystyki ........10
         1.4.2 Dysfunkcje współczesnej turystyki ........12

Rozdział 2
Hiszpania i jej znaczenie w Europie
      2.1 Ogólna charakterystyka Hiszpanii........ 14
         2.1.1 Informacje ogólne ........14
         2.1.2 Historia........ 16
         2.1.3 Geografia i klimat........ 16
         2.1.4 Gospodarka ........18
         2.1.5 Kulinaria i potrawy........ 18
         2.1.6 Święta w Hiszpanii........ 20

Rozdział 3
Atrakcje turystyczne wybranych regionów Hiszpanii
      3.1 Katalonia........ 21
         3.1.1 Barcelona ........21
         3.1.2 Tarragona ........23
      3.2 Madryt ........24
         3.2.1 Madryt ........24
      3.3 Andaluzja ........28
         3.3.1 Sewilla ........28
         3.3.2 Malaga ........29
         3.3.3. Granada........ 30
      3.4 Aragonia ........30
         3.4.1 Saragossa........ 31

Rozdział 4
Znaczenie Hiszpanii w turystyce międzynarodowej
      4.1 Główne kierunki turystyki w Hiszpanii........ 32
      4.2 Hiszpania w międzynarodowym ruchu turystycznym ........36
      4.3 Promocja regionów turystycznych Hiszpanii ........37
         4.3.1 Cechy, zadania i wybrane środki promocji......... 37
         4.3.2 Instytucje hiszpańskie odpowiedzialne za promowanie swojego kraju........ 40
         4.3.3 Organizacja informacji turystycznej w Hiszpanii i jej zadania........ 41

Rozdział 5
Atrakcyjność Hiszpanii w świetle badań ankietowych
      5.1 Metodologia badań........ 42
         5.1.1 Przedmiot, cel badań i hipotezy badawcze........ 42
         5.1.2 Metody i narzędzia badawcze ........43
         5.1.3 Organizacja badań i charakterystyka grupy badawczej........ 43
      5.2 Analiza wyników badań własnych........ 44

Zakończenie ........52
Bibliografia


   


Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Nie znalazleś swojego tematu pracy? Nie oznacza to, że go nie mamy. Napisz do nas!

* Treść wiadomości:
Imię lub pseudonim:
* Twój adres e-mail:


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272

Bezpieczeństwo i wygodę płatności zapewnia Transferuj.pl


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.