Mamy 10087

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   519
Temat pracy:  

Marketing dla średniej firmy na przykładzie firmy XYZ.

Liczba stron:   98
Cena pracy:
 289 PLN

Spis treści / plan pracy:
Wstęp.........3

Rozdział I 
Działana firm w ramach koncepcji marketingu mix.........7
      1.1. Rola marketingu w działalności firmy.........7
      1.2. Marketing mix - istota i znaczenie.........10
      1.3 Elementy marketingu mix 11
         1.3.1. Produkt.........12
         1.3.2. Cena.........15
         1.3.3. Dystrybucja.........18
         1.3.4. Promocja.........20
      1.4. Zintegrowane działania promocyjne - promotion mix.........24
      1.5. Cele i zadania promocji sprzedaży.........26
      1.6 Instrumenty promocji konsumenckiej.........31
      1.7. Instrumenty promocji handlowej.........41

Rozdział II 
Małe i średnie przedsiębiorstwa w Polsce........49
      2.1. Pojęcie i istota przedsiębiorstwa.........49
      2.2. Formy organizacyjno - prawne prowadzenia działalności gospodarczej.........55
      2.3. Klasyfikacja przedsiębiorstw.........59
         2.3.1. Przedsiębiorstwo państwowe.........59
         2.3.2. Spółdzielnie.........60
         2.3.3. Spółki.........61
         2.3.4. Przedsiębiorca indywidualny.........62
      2.4. Istota małych i średnich przedsiębiorstw.........64
         2.4.1. Metody wyodrębniania sektora małych i średnich.........64
przedsiębiorstw 
         2.4.2. Ilościowe kryteria klasyfikacji przedsiębiorstw w Polsce.........66
      2.5. Mocne i słabe strony, szanse i bariery rozwojowe MSP.........68
      2.6. Znaczenie małych i średnich przedsiębiorstw dla gospodarki.........73

Rozdział III 
Wykorzystanie marketingu w firmie XYZ.........77
      3.1. Historia powstania i funkcjonowanie firmy.........77
      3.2. Dostawcy i Odbiorcy.........79
      3.3. Komponenty promocyjne stosowane w XYZ.........82
         3.3.1 Reklama.........82
         3.3.2. Promocja uzupełniająca.........86
         3.3.3. Merchandising.........88
         3.3.4. Public relations.........90

Wnioski.........93
Bibliografia.........95
Spis rysunków.........97
Spis tabel.........98


Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Nie znalazleś swojego tematu pracy? Nie oznacza to, że go nie mamy. Napisz do nas!

* Treść wiadomości:
Imię lub pseudonim:
* Twój adres e-mail:


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272

Bezpieczeństwo i wygodę płatności zapewnia Transferuj.pl


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.