Mamy 10087

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   516
Temat pracy:  

Zarządzanie marketingowe i kontrola planu działań marketingowych w przedsiębiorstwie.

Liczba stron:   107
Cena pracy:
 189 PLN

Spis treści / plan pracy:
Wstęp 

Rozdział I 
Miejsce promocji w koncepcji marketingu-mix.........5
      1.1 Istota marketingu.........5
         1.1.1 Instrumenty marketingu.........6
      1.2 Promocja jako element kompozycji marketingowej.........8
      1.3 Planowanie strategii procesu komunikacji.........9
         1.3.1 Identyfikacja docelowego segmentu rynku.........11
         1.3.2 Określenie celów promocji.........13
         1.3.3 Opracowanie przesłania.........14
         1.3.4 Wybór kanałów komunikacji.........16
         1.3.5 Wyznaczenie budżetu promocji.........18
         1.3.6 Wybór instrumentów promocji-mix.........20
         1.3.7 Pomiar skutków promocji.........23
         1.3.8 Koordynacja działań promocyjnych.........23

Rozdział II 
Instrumenty kompozycji promocyjnej.........25
      2.1 Reklama.........25
         2.1.1 Rodzaje reklamy.........28
         2.1.2 Cele reklamy.........29
         2.1.3 Środki reklamy.........30
      2.2 Sprzedaż osobista.........35
      2.3 Promocja uzupełniająca.........40
         2.3.1 Cele i zadania promocji uzupełniającej.........42
         2.3.2 Środki promocji uzupełniającej.........44
         2.3.3 Promocja konsumencka i jej narzędzia.........44
         2.3.4 Promocja handlowa i jej narzędzia.........47
         2.3.5 Promocja biznesowa i jej narzędzia.........49
      2.4 Merchandising.........51
         2.4.1 Główne instrumenty wykorzystywane w merchandisingu.........56
      2.5 Public relations (promocja firmy).........58
         2.5.1 Sponsoring.........63

Rozdział III 
Założenia metodologiczne własnych badań.........68
      3.1 Uzasadnienie wyboru tematu.........68
      3.2 Cel pracy.........68
      3.3 Hipoteza.........69
      3.4 Metody i techniki badań.........69

Rozdział IV 
Kompozycja promocyjna w przedsiębiorstwie XYZ  70
      4.1 Geneza, rozwój i przemiany w przedsiębiorstwie.........70
      4.2 Wyroby XYZ 73
      4.3 Ogólna sytuacja rynkowa.........75
      4.4 Komponenty promocyjne stosowane w XYZ.........80
         4.4.1 Reklama.........80
         4.4.2 Sprzedaż osobista.........88
         4.4.3 Promocja uzupełniająca.........88
         4.4.4 Merchandising.........93
         4.4.5 Public relations.........95

Wnioski.........99
Spis rysunków.........103
Spis tabel.........104
Bibliografia.........105


Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Nie znalazleś swojego tematu pracy? Nie oznacza to, że go nie mamy. Napisz do nas!

* Treść wiadomości:
Imię lub pseudonim:
* Twój adres e-mail:


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272

Bezpieczeństwo i wygodę płatności zapewnia Transferuj.pl


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.