Mamy 10074

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   4971
Temat pracy:  

Analiza elementów marketingu mix na przykładzie spółki akcyjnej XYZ

Liczba stron:   90
Cena pracy:
 279 PLN

Spis treści / plan pracy:

Wstęp........... 4

Rozdział 1
Ogólna charakterystyka marketingu
      1.1. Podstawowe pojęcia marketingu........... 5
      1.2. Ewolucja koncepcji marketingowych........... 7
      1.3. Charakterystyka marketingu przemysłowego........... 9
      1.4. Rynek dóbr przemysłowych a rynek dóbr konsumpcyjnych........... 10
      1.5. Segmentacja w marketingu przemysłowym ...........15
      1.6. Analiza SWOT........... 18
      1.7. Marketing MIX zintegrowana struktura marketingu........... 19
         1.7.1. Produkt na rynku dóbr przemysłowych ...........20
         1.7.2. Kształtowanie cen w marketingu przemysłowym ...........21
         1.7.3. Dystrybucja w marketingu przemysłowym ...........21
         1.7.4. Promocja w marketingu przemysłowym ...........23
      1.8. Koncepcja marketingu-mix ...........23
      1.9. Rodzaje koncepcji marketingu-mix........... 24
         1.9.1. Koncepcja produktu ........... 26
         1.9.2. Koncepcja cen ........... 27
         1.9.3. Koncepcja sprzedaży i kanałów dystrybucji ........... 31
         1.9.4. Koncepcja promocji ........... 33
      1.10. Kontrola działania marketingu-mix ...........35

Rozdział 2
      2.1. Ogólna charakterystyka XYZ s.a.
         2.1.1. Struktura organizacyjna........... 39
         2.1.2. Rzeczowe zasoby firmy XYZ s.a............ 40
         2.1.3. Kadrowe zasoby firmy XYZ s.a. ...........40
         2.1.4. Finansowe zasoby firmy XYZ s.a............ 42
      2.2. Charakterystyka działalności i oferta............ 43
      2.3. Ogólna charakterystyka branży ...........45
      2.4. Konkurencja, rynek i odbiorcy firmy........... 46
      2.5. Analiza potencjału firmy........... 52
         2.5.1. Słabe i mocne strony........... 52
         2.5.2. Możliwości i zagrożenia rynkowe........... 54
         2.6.1. Strategia produktu stosowana w XYZ s.a............ 57
         2.6.2. Opis strategii cen ...........27
         2.6.3. Kanały dystrybucji stosowane w XYZ s.a............ 65
         2.6.4. Stosowane elementy promocji ........... 68

Zakończenie ........... 76
Bibliografia ...........79
Spis rysunków i tabel ........... 81


   


Zamawiam:
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Nie znalazleś swojego tematu pracy? Nie oznacza to, że go nie mamy. Napisz do nas!

* Treść wiadomości:
Imię lub pseudonim:
* Twój adres e-mail:


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272

Bezpieczeństwo i wygodę płatności zapewnia Transferuj.pl


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.