Mamy 10087

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   494
Temat pracy:  

Aspekt strategii produktowej w zarządzaniu firmą.

Liczba stron:   115
Cena pracy:
 249 PLN

Spis treści / plan pracy:
Wstęp.......3

Rozdział 1.,br> Strategia produktu w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa........4
       1.1. Produkt jako element marketingu........4
       1.2. Pojęcie strategii marketingowej........7
           1.2.1. Strategie marketingowe w strukturze strategii przedsiębiorstwa.......8
           1.2.2. Strategie wejścia na rynek.......11
           1.2.3. Strategie oparte na relacjach między rynkiem a produktem.......16
           1.2.4. Strategie konkurencyjne.......19
           1.2.5. Strategie ze względu na udział firmy w rynku.......24
       1.3. Strategia jako etap zarządzania strategicznego.......30
       1.4. Formułowanie strategii działania przedsiębiorstwa.......38

Rozdział 2.
Metody ustalania strategii produktu.......46
       2.1. Instrumenty polityki marketingowej.......46
           2.1.1. Produkt........46
           2.1.2. Dystrybucja.......52
           2.1.3. Cena.......55
           2.1.4. Promocja........57
       2.2. Analiza aktualnego stanu otoczenia i zasobów wewnętrznych........61
       2.1. Zewnętrzne warunki działania........61
       2.2. Wewnętrzne warunki działania.......71
       2.3. Analiza mocnych i słabych stron.......80
       2.4. Analiza kluczowych czynników sukcesu.......81

Rozdział 3.
Charakterystyka firmy xyz sp. z o.o.......83
       3.1. Charakterystyka firmy xyz sp. z o.o........83
       3.2. Struktura organizacyjna i zatrudnienia........86
       3.3. Opis procesu produkcyjnego.......90
       3.4. Wielkość i struktura produkcji i sprzedaży........94
       3.5. Kondycja finansowo-ekonomiczna.......101

Rozdział 4.
Strategia produktu - ramiączka odzieżowe (controlling produktu)........106
       4.1. Produkt.......106
       4.2. Sprzedaż........108
       4.3. Analiza SWOT firmy........110
       4.4. Analiza SWOT wybranych firm konkurencyjnych........111
       4.5. Elementy strategii firmy........112

Bibliografia........115


Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Nie znalazleś swojego tematu pracy? Nie oznacza to, że go nie mamy. Napisz do nas!

* Treść wiadomości:
Imię lub pseudonim:
* Twój adres e-mail:


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272

Bezpieczeństwo i wygodę płatności zapewnia Transferuj.pl


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.