Mamy 10886

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   4931
Temat pracy:  

Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy przy pomocy działań public relations oraz innych technik wspomagających,

Liczba stron:   102

Spis treści / plan pracy:

Wstęp..........3

Rozdział I
Istota public relations
      1.1. Co to jest Public Relations..........5
      1.2. Geneza i rozwój Public Relations..........7
      1.3. Kodeks etyczny Public Relations..........9
      1.4. Planowanie Public Relations..........11

Rozdział II
Public relations jako instrument komunikowania się z otoczeniem
      2.1. Komunikacja zewnętrzna..........15
      2.2. Metody współpracy.........20
      2.3. Wewnętrzne Public Relations.........28
      2.4. Metody współpracy.........31
      2.5. Komunikacja w sytuacjach kryzysowych.........33
      2.6. Ochrona środowiska.........40

Rozdział III
PR a inne formy budowania pozytywnego wizerunku firmy
      3.1. Public Relations na tle działań marketingowych organizacji.........46
      3.2. Sponsoring i jego rodzaje.........50
      3.3. Promocja w tworzeniu tożsamości firmy .........53
      3.4. Reklama.........55
      3.5. Public Relations w internecie.........57

Rozdział IV
Marketingowa charakterystyka działalności Grupy Żywiec
      4.1. Rys historyczny firm wchodzących w skład Grupy Żywiec.........62
      4.2. Przedmiot działalności.........71
      4.3. Sytuacja Grupy Żywiec na rynku piwa w 2000 r.........73

Rozdział V
Kształtowanie działań zmierzających do tworzenia tożsamości firm w Grupie Żywiec
      5.1. Strategia działania firmy w zakresie Public Relations.........76
         5.1.1. Zakresy obowiązków.........81
      5.2. Działania zewnętrzne w zakresie Public Relations.........84
         5.2.1. Sytuacje kryzysowe w Grupie Żywiec..........86
      5.3. Działania wewnętrzne w zakresie Public Relations..........87
      5.4. Sponsoring.........89

Zakończenie.........93
Wykaz literatury cytowanej.........96
Bibliografia.........98
Spis rysunków, tabel, wykresów, .........102


   


Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Umożliwiamy szybkie, bezpieczne i wygodne płatności za pomocą serwisu tpay.com
Umożliwiamy szybkie płatności internetowe za pomocą serwisu tpay.com

Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.