Mamy 10055

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   4931
Temat pracy:  

Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy przy pomocy działań public relations oraz innych technik wspomagających,

Liczba stron:   102
Cena pracy:
 149 PLN

Spis treści / plan pracy:

Wstęp..........3

Rozdział I
Istota public relations
      1.1. Co to jest Public Relations..........5
      1.2. Geneza i rozwój Public Relations..........7
      1.3. Kodeks etyczny Public Relations..........9
      1.4. Planowanie Public Relations..........11

Rozdział II
Public relations jako instrument komunikowania się z otoczeniem
      2.1. Komunikacja zewnętrzna..........15
      2.2. Metody współpracy.........20
      2.3. Wewnętrzne Public Relations.........28
      2.4. Metody współpracy.........31
      2.5. Komunikacja w sytuacjach kryzysowych.........33
      2.6. Ochrona środowiska.........40

Rozdział III
PR a inne formy budowania pozytywnego wizerunku firmy
      3.1. Public Relations na tle działań marketingowych organizacji.........46
      3.2. Sponsoring i jego rodzaje.........50
      3.3. Promocja w tworzeniu tożsamości firmy .........53
      3.4. Reklama.........55
      3.5. Public Relations w internecie.........57

Rozdział IV
Marketingowa charakterystyka działalności Grupy Żywiec
      4.1. Rys historyczny firm wchodzących w skład Grupy Żywiec.........62
      4.2. Przedmiot działalności.........71
      4.3. Sytuacja Grupy Żywiec na rynku piwa w 2000 r.........73

Rozdział V
Kształtowanie działań zmierzających do tworzenia tożsamości firm w Grupie Żywiec
      5.1. Strategia działania firmy w zakresie Public Relations.........76
         5.1.1. Zakresy obowiązków.........81
      5.2. Działania zewnętrzne w zakresie Public Relations.........84
         5.2.1. Sytuacje kryzysowe w Grupie Żywiec..........86
      5.3. Działania wewnętrzne w zakresie Public Relations..........87
      5.4. Sponsoring.........89

Zakończenie.........93
Wykaz literatury cytowanej.........96
Bibliografia.........98
Spis rysunków, tabel, wykresów, .........102


   


Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Nie znalazleś swojego tematu pracy? Nie oznacza to, że go nie mamy. Napisz do nas!

* Treść wiadomości:
Imię lub pseudonim:
* Twój adres e-mail:


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272

Bezpieczeństwo i wygodę płatności zapewnia Transferuj.pl


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.