Mamy 10055

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   4921
Temat pracy:  

Mechanizm zdobywania władzy we współczesnych kampaniach wyborczych (na przykładzie USA oraz Polski)

Liczba stron:   90
Cena pracy:
 249 PLN

Spis treści / plan pracy:

Wstęp ............1

Rozdział I
Aspekty teoretyczne kampanii wyborczej
      1.1 Definiowanie kampanii wyborczej ............4
      1.2 Definiowanie marketingu politycznego ............8
      1.3 Historyczna ewolucja kampanii wyborczych ............18
      1.4 Metody prowadzenia kampanii wyborczych. Ujęcie przedmiotowe i podmiotowe............ 21

Rozdział II
Analiza rynku politycznego
      2.1 Rynek polityczny ............25
      2.2 Rozmiar i charakter rynku wyborczego............ 31
      2.3 Metody badania rynku politycznego ............34
      2.4 Metody badania rynku politycznego w USA ............39
      2.5 Badania opinii publicznej i jej historia ............41
      2.6 Public relations............ 43
      2.7 Badania polskiego rynku politycznego w 1990 i 1995 roku ............44

Rozdział III
Strategia w kampaniach wyborczych
      3.1 Analiza strategiczna ............49
      3.2 Projektowanie strategii ............54
      3.3 Realizacja strategii ............62
      3.4 Rola konsultantów politycznych i wyspecjalizowanych agencji wyborczych.

Rozdział IV
Komunikacja w kampaniach wyborczych
      4.1 Rodzaje komunikacji ............70
      4.2 Przekaz ............72
      4.3 Reklama wyborcza............ 74
      4.4 Telewizyjne debaty prezydenckie ............78

Rozdział V
Finansowanie kampanii wyborczej
      5.1 Rozwiązania prawne dotyczące finansowania kampanii wyborczych w USA ............ 81
      5.2 Aspekty finansowania kampanii wyborczych w Polsce............ 82
      5.3 Finansowanie kampanii parlamentarnej w 1997 roku............ 84

Zakończenie............87
Bibliografia


   


Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Nie znalazleś swojego tematu pracy? Nie oznacza to, że go nie mamy. Napisz do nas!

* Treść wiadomości:
Imię lub pseudonim:
* Twój adres e-mail:


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272

Bezpieczeństwo i wygodę płatności zapewnia Transferuj.pl


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.