Mamy 10087

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   4845
Temat pracy:  

Rola marketingu politycznego w procesie kreowania wizerunku polityka na przykładzie kampanii prezydenckiej z 2000 roku.

Liczba stron:   54
Cena pracy:
 189 PLN

Spis treści / plan pracy:

Wstęp...........2

Rozdział 1.
Kreowanie wizerunku w mediach
      1.1 Uwagi ogólne........... 4
      1.2 Definicja wizerunku Typy wizerunków politycznych........... 7
      1.3 Kreowanie wizerunku polityka........... 13
      1.4 Media relations jako instrument kreowania wizerunku politycznego........... 14
         1.4.1 Inicjowanie kontaktu z mediami........... 14
         1.4.2 Kształtowanie wypowiedzi dla mediów........... 15
         1.4.3 Media relations - telewizja........... 18
         1.4.4 Media relations - radio ...........20
         1.4.5 Media relations - prasa ...........22

Rozdział 2.
Polityczna reklama negatywna
      2.1 Uwagi ogólne ...........23
      2.2 Typologie politycznych reklam negatywnych........... 26
      2.3 Cele kampanii negatywnej ...........27
      2.4 Oddziaływanie reklamy negatywnej ...........29

Rozdział 3.
Pojedynek wizerunków - Kwaśniewski versus Krzaklewski - kampania prezydencka
      3.1 Uwagi ogólne ...........33
      3.2 Marian Krzaklewski ...........35
         3.2.1 Rynek wyborczy i kampania kandydata ...........35
         3.2.2 Elementy przekazu i charakter kampanii ...........39
         3.2.3 Podsumowanie ...........42
      3.3 Aleksander Kwaśniewski ...........43
         3.3.1 Rynek wyborczy i kampania kandydata ...........43
         3.3.2 Elementy przekazu i charakter kampanii ...........46
         3.3.3 Podsumowanie ...........49

Zakończenie ...........52
Literatura ...........54


   


Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Nie znalazleś swojego tematu pracy? Nie oznacza to, że go nie mamy. Napisz do nas!

* Treść wiadomości:
Imię lub pseudonim:
* Twój adres e-mail:


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272

Bezpieczeństwo i wygodę płatności zapewnia Transferuj.pl


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.