Mamy 10074

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   4734
Temat pracy:  

Analiza konkurencji na rynku samochodów osobowych w Polsce

Liczba stron:   88
Cena pracy:
 309 PLN

Spis treści / plan pracy:

Wstęp..........2

Rozdział I
Teoretyczne aspekty analizy konkurencji
      1.1. Pojecie i znaczenie konkurencji.......... 4
         1.1.1. Definicja konkurencji ..........4
         1.1.2. Istota konkurencji ..........6
      1.2. Modele konkurencji ..........8
      1.3. Wybrane metody analizy konkurencji ..........11
         1.3.1. Metoda SWOT ..........12
         1.3.2. Model 5 sił Portera – analiza strukturalna sektora ..........16
         1.3.3. Analiza port folio/ Macierz BCG ..........19
         1.3.4. Benchmarking ..........22
      1.4. Istota i czynniki przewagi konkurencyjnej ..........24

Rozdział II
Charakterystyka opisowa rynku samochodów osobowych w Polsce
      2.1. Istota i rozwój rynku samochodów osobowych ..........29
         2.1.1. Sytuacja na rynku samochodów osobowych – kształtowanie się popytu w latach 2009-2011.......... 29
         2.1.2. Sieć dystrybucji samochodów osobowych ..........41
         2.1.3. Struktura sprzedaży wybranych marek ..........48
      2.2. Segmentacja rynku ..........52
         2.2.1. Czynniki demograficzne i stopień zamożności klientów.......... 52
         2.2.2. Nabywcy indywidualni i instytucjonalni ..........53
      2.3. Przykłady działań konkurencyjnych marek samochodowych.......... 58

Rozdział III
Analiza wybranych aspektów konkurencji na rynku samochodów osobowych
      3.1. Założenie metodyczne badań ..........60
      3.2. Opis wybranych marek ..........63
      3.3. Analiza metodą SWOT i badań rynkowych – wyniki i interpretacja.......... 71
      3.4. Cena jako instrument osiągania przejściowej przewagi na rynku ..........77
      3.5. Rola wizerunku marki jako w osiąganiu przewagi nad konkurencją ..........79

Zakończenie ..........82
Spis rysunków ..........84
Spis tabel ..........84
Spis wykresów ..........85
Bibliografia ..........86


   


Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Nie znalazleś swojego tematu pracy? Nie oznacza to, że go nie mamy. Napisz do nas!

* Treść wiadomości:
Imię lub pseudonim:
* Twój adres e-mail:


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272

Bezpieczeństwo i wygodę płatności zapewnia Transferuj.pl


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.