Mamy 11454

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   4716
Temat pracy:  

Reklama internetowa jako środek promocji produktu.

Liczba stron:   99

Spis treści / plan pracy:

Wstęp...........5

Rozdział 1
Pojęcia i istota promocji i reklamy oraz historia Internetu
      1.1. Zagadnienie promocji........... 8
         1.1.1. Definicja promocji........... 8
         1.1.2 Elementy promotion mix........... 9
         1.1.3 Proces komunikacji i cele promocji........... 10
         1.1.3. Instrumenty promocji ...........11
         1.1.5. Zalety i wady promocji ...........14
      1.2. Pojęcie reklamy ...........15
         1.2.1. Definicja reklamy ...........15
         1.2.2. Funkcje reklamy ...........16
         1.2.3. Rodzaje reklamy ...........17
         1.2.4. Metody przekazu reklamy ...........19
         1.2.5. Koszty w reklamie ...........19
         1.2.6. Wybór mediów reklamowych ...........20
      1.3. Historia Internetu i jego zarys jako medium reklamowego ...........21
         1.3.1. Powstanie Internetu ...........21
         1.3.2. Internet jako medium reklamowe ...........22

Rozdział 2
Reklama w Internecie
      2.1. Miejsce Internetu w reklamie na tle pozostałych mediów ...........26
         2.1.1. Wzrost znaczenia reklam internetowych w ostatnich latach ...........26
         2.1.2. Internet a popularność innych mediów wśród internautów ...........31
      2.2. Formy reklamy internetowej........... 33
         2.2.1. Formy reklamy internetowej na świecie ...........34
         2.2.2. Formy reklamy graficznej w Polsce ...........36
         2.2.3. „Słownik” formatów internetowej reklamy graficznej w Polsce ...........38
      2.3. Instrumenty promocji w Internecie ...........39
         2.3.1. Marketing w wyszukiwarkach ...........39
         2.3.2. Reklama kontekstowa........... 40
         2.3.3. Przeniesienie tradycyjnych instrumentów promocji do Internetu ...........41
         2.3.4 Marketing wirusowy w Internecie........... 42
      2.4. Nowe instrumenty promocji i reklamy w Internecie ...........43
         2.4.1. Reklama wideo ...........43
         2.4.2. Reklama w serwisach społecznościowych – social media........... 44

Rozdział 3
Planowanie kampanii reklamowych w Internecie i ocena ich skuteczności
      3.1. Strategie kampanii reklamowych ...........46
         3.1.1. Pojęcie kampanii reklamowej ...........46
         3.1.2. Pojęcie planu strategicznego ...........47
         3.1.3. Pojęcie strategii reklamy w metodzie LINK ...........47
         3.1.4. Charakterystyka procesu działań promocyjnych i reklamowych ...........49
      3.2. Planowanie kampanii reklamowych w Internecie ...........49
         3.2.1. Planowanie kampanii........... 49
         3.2.2. Przygotowanie kampanii reklamowej w Internecie........... 51
         3.2.2. Realizacja kampanii reklamowej w Internecie 52
      3.3. Metody oceny skuteczności reklamy w Internecie 56
         3.3.1. Ocena skuteczności reklamy internetowej 56
         3.3.2. Badania ankietowe w ocenie skuteczności reklamy internetowej 58
            3.3.3. Badania efektywności bezpośredniej reklamy internetowej 60
         3.3.4 Badania wpływu kampanii internetowej na świadomość marki 62
         3.3.5. Badanie grupy celowej i grupy dotarcia........... 63

Rozdział 4
Postrzeganie reklamy internetowej
      4.1. Badanie ankietowe skuteczności i postrzegania reklamy w Internecie........... 65
         4.1.1. Teza badawcza ...........65
         4.1.2. Metodologia badania........... 66
         4.1.3. Dobór próby i ankieta badawcza........... 66
      4.2. Przeprowadzenie badania ...........67
         4.2.1. Gromadzenie danych ...........70
         4.2.2. Przetworzenie i analiza danych ...........70
      4.3. Postrzeganie i skuteczność reklamy internetowej na podstawie przeprowadzonego badania........... 70
         4.3.1. Profil społeczno-demograficzny ankietowanych ...........70
         4.3.2. Sposoby korzystania z Internetu ...........74
         4.3.3. Postrzeganie reklamy w Internecie........... 77
         4.3.4. Postrzeganie form reklamowych w Internecie........... 82
         4.3.5. Skuteczność reklamy internetowej ...........87
         4.3.6. Pozycja Internetu wśród mediów reklamowych........... 95

Zakończenie ...........98
Bibliografia ...........99
Spis rysunków ...........100
Spis tabel ...........100
Spis wykresów ...........100


   


Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Umożliwiamy szybkie, bezpieczne i wygodne płatności za pomocą serwisu tpay.com
Umożliwiamy szybkie płatności internetowe za pomocą serwisu tpay.com

Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.