Mamy 10074

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   4716
Temat pracy:  

Reklama internetowa jako środek promocji produktu.

Liczba stron:   99
Cena pracy:
 229 PLN

Spis treści / plan pracy:

Wstęp...........5

Rozdział 1
Pojęcia i istota promocji i reklamy oraz historia Internetu
      1.1. Zagadnienie promocji........... 8
         1.1.1. Definicja promocji........... 8
         1.1.2 Elementy promotion mix........... 9
         1.1.3 Proces komunikacji i cele promocji........... 10
         1.1.3. Instrumenty promocji ...........11
         1.1.5. Zalety i wady promocji ...........14
      1.2. Pojęcie reklamy ...........15
         1.2.1. Definicja reklamy ...........15
         1.2.2. Funkcje reklamy ...........16
         1.2.3. Rodzaje reklamy ...........17
         1.2.4. Metody przekazu reklamy ...........19
         1.2.5. Koszty w reklamie ...........19
         1.2.6. Wybór mediów reklamowych ...........20
      1.3. Historia Internetu i jego zarys jako medium reklamowego ...........21
         1.3.1. Powstanie Internetu ...........21
         1.3.2. Internet jako medium reklamowe ...........22

Rozdział 2
Reklama w Internecie
      2.1. Miejsce Internetu w reklamie na tle pozostałych mediów ...........26
         2.1.1. Wzrost znaczenia reklam internetowych w ostatnich latach ...........26
         2.1.2. Internet a popularność innych mediów wśród internautów ...........31
      2.2. Formy reklamy internetowej........... 33
         2.2.1. Formy reklamy internetowej na świecie ...........34
         2.2.2. Formy reklamy graficznej w Polsce ...........36
         2.2.3. „Słownik” formatów internetowej reklamy graficznej w Polsce ...........38
      2.3. Instrumenty promocji w Internecie ...........39
         2.3.1. Marketing w wyszukiwarkach ...........39
         2.3.2. Reklama kontekstowa........... 40
         2.3.3. Przeniesienie tradycyjnych instrumentów promocji do Internetu ...........41
         2.3.4 Marketing wirusowy w Internecie........... 42
      2.4. Nowe instrumenty promocji i reklamy w Internecie ...........43
         2.4.1. Reklama wideo ...........43
         2.4.2. Reklama w serwisach społecznościowych – social media........... 44

Rozdział 3
Planowanie kampanii reklamowych w Internecie i ocena ich skuteczności
      3.1. Strategie kampanii reklamowych ...........46
         3.1.1. Pojęcie kampanii reklamowej ...........46
         3.1.2. Pojęcie planu strategicznego ...........47
         3.1.3. Pojęcie strategii reklamy w metodzie LINK ...........47
         3.1.4. Charakterystyka procesu działań promocyjnych i reklamowych ...........49
      3.2. Planowanie kampanii reklamowych w Internecie ...........49
         3.2.1. Planowanie kampanii........... 49
         3.2.2. Przygotowanie kampanii reklamowej w Internecie........... 51
         3.2.2. Realizacja kampanii reklamowej w Internecie 52
      3.3. Metody oceny skuteczności reklamy w Internecie 56
         3.3.1. Ocena skuteczności reklamy internetowej 56
         3.3.2. Badania ankietowe w ocenie skuteczności reklamy internetowej 58
            3.3.3. Badania efektywności bezpośredniej reklamy internetowej 60
         3.3.4 Badania wpływu kampanii internetowej na świadomość marki 62
         3.3.5. Badanie grupy celowej i grupy dotarcia........... 63

Rozdział 4
Postrzeganie reklamy internetowej
      4.1. Badanie ankietowe skuteczności i postrzegania reklamy w Internecie........... 65
         4.1.1. Teza badawcza ...........65
         4.1.2. Metodologia badania........... 66
         4.1.3. Dobór próby i ankieta badawcza........... 66
      4.2. Przeprowadzenie badania ...........67
         4.2.1. Gromadzenie danych ...........70
         4.2.2. Przetworzenie i analiza danych ...........70
      4.3. Postrzeganie i skuteczność reklamy internetowej na podstawie przeprowadzonego badania........... 70
         4.3.1. Profil społeczno-demograficzny ankietowanych ...........70
         4.3.2. Sposoby korzystania z Internetu ...........74
         4.3.3. Postrzeganie reklamy w Internecie........... 77
         4.3.4. Postrzeganie form reklamowych w Internecie........... 82
         4.3.5. Skuteczność reklamy internetowej ...........87
         4.3.6. Pozycja Internetu wśród mediów reklamowych........... 95

Zakończenie ...........98
Bibliografia ...........99
Spis rysunków ...........100
Spis tabel ...........100
Spis wykresów ...........100


   


Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Nie znalazleś swojego tematu pracy? Nie oznacza to, że go nie mamy. Napisz do nas!

* Treść wiadomości:
Imię lub pseudonim:
* Twój adres e-mail:


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272

Bezpieczeństwo i wygodę płatności zapewnia Transferuj.pl


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.