Mamy 10055

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   4497
Temat pracy:  

Rola nowoczesnych form marketingu w tworzeniu i funkcjonowaniu serwisów internetowych

Liczba stron:   108
Cena pracy:
 319 PLN

Spis treści / plan pracy:

Wstęp

Rozdział 1.
Wpływ Internetu na działalność promocyjną
      1.1. Narzędzia promocji w Internecie .........1
      1.2. Zastosowanie Internetu w prowadzonych działaniach promocyjnych .........5
      1.3. Najczęściej popełniane błędy podczas działań promocyjnych w Internecie .........6

Rozdział 2.
Witryna firmowa w Internecie i jej rodzaje
      2.1. Podstawy funkcjonowania witryny firmowej .........7
      2.2. Etapy tworzenia internetowej witryny firmowej .........8
         2.2.1. Proces analizy przedwdrożeniowej .........8
         2.2.2. Wybór agencji interaktywnej .........9
         2.2.3. Projektowanie serwisu ......... 10
         2.2.4. Testowanie strony ......... 15
         2.2.5. Uruchomienie ......... 15
         2.2.6. Popularyzacja adresu strony ......... 15
      2.3. Inne rodzaje witryn internetowych ......... 18
         2.3.1. Witryna produktowa ......... 18
         2.3.2. Witryna ekspercka ......... 20
         2.3.3. Witryna społecznościowa ......... 21

Rozdział 3.
Marketing w wyszukiwarkach internetowych
      3.1. Wyszukiwarki internetowe......... 24
      3.2. Katalogi internetowe ......... 26
      3.3. Serwisy specjalistyczne ......... 28
      3.4. Narzędzia służące budowie dobrej pozycji w wyszukiwarkach ......... 29
         3.4.1. Kryteria doboru właściwych haseł kluczowych ......... 29
            3.4.1.1. Wskazania wewnętrzne ......... 29
            3.4.1.2. Statystyki wyszukiwania ......... 29
               3.4.1.3. Język internautów ......... 29
            3.4.1.4. Analiza kodu strony ......... 30
            3.4.1.5. Monitoring fraz ......... 30
         3.4.2. Promocja serwisu w wyszukiwarkach przy pomocy płatnych narzędzi......... 30
            3.4.2.1. Linki sponsorowane ......... 31
            3.4.2.2. Boksy sponsorowane ......... 32
            3.4.2.3. Reklama kontekstowa ......... 32
            3.4.2.4. Reklamy w oknie wyszukiwarki ......... 32
         3.4.3. Popularyzacja serwisu w innych miejscach w sieci ......... 33

Rozdział 4.
Wpływ reklamy internetowej na kształtowanie świadomości konsumenckiej.
      4.1. Potencjał reklamy internetowej ......... 34
      4.2. Rodzaje reklamy w Internecie ......... 36
      4.3. Wykorzystywanie poczty elektronicznej w reklamie ......... 41
      4.4. Kampania reklamowa w Internecie ......... 44
      4.5. Przestrzeń reklamowa w Internecie - modele zakupu ......... 45

Rozdział 5.
Interaktywne formy promocji Internetowej.
      5.1. Kupony promocyjne ......... 47
      5.2. Darmowe próbki ......... 48
      5.3. Konkursy ......... 50
            5.4. Programy lojalnościowe ......... 57
         5.4.1. Programy lojalnościowe bazujące na korzyściach ......... 57
         5.4.2. Programy lojalnościowe oparte na relacji ......... 59
         5.4.3. Otwarte programy lojalnościowe ......... 59
      5.5. Programy partnerskie ......... 60

Rozdział 6.
Public Relations i sponsoring Internetowy.
      6.1. Strona Internetowa firmy jako przestrzeń działań PR ......... 64
      6.2. Internetowe Media Relations ......... 65
         6.2.1. Rola portali tematycznych ......... 67
         6.2.2. 'Wirtualne' biuro prasowe ......... 68
      6.3. Sposoby komunikacji firmy z klientem ......... 69
      6.4. Kontrola Internetu......... 72
      6.5. Efektywny Internet PR ......... 73

Rozdział 7.
Badania skuteczności działań promocyjnych.
      7.1. Metody pomiaru efektywności działań on-line ......... 74
      7.2. Scenariusze efektów kampanii - modele leja ......... 77
         7.2.1. Model przypadkowego kontaktu ......... 78
         7.2.2. Model wadliwej akwizycji ......... 79
         7.2.3. Model optymalny ......... 80
      7.3. Wskaźniki serwisu internetowego ......... 81
         7.3.1. Wskaźnik lepkości/śliskości serwisu internetowego ......... 82
         7.3.2. Wskaźnik skupienia ......... 82
         7.3.3. Współczynnik świeżości ......... 83
      7.4. Badania 'ruchu' na stronie internetowej ......... 84
      7.5. Ankiety on-line ......... 85
      7.6. Wywiady grupowe on-line ......... 87

Rozdział 8.
Badanie własne - analiza funkcjonalna strony internetowej Winiary.pl.

Zakończenie
Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków


   


Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Nie znalazleś swojego tematu pracy? Nie oznacza to, że go nie mamy. Napisz do nas!

* Treść wiadomości:
Imię lub pseudonim:
* Twój adres e-mail:


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272

Bezpieczeństwo i wygodę płatności zapewnia Transferuj.pl


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.