Mamy 10087

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   4440
Temat pracy:  

Manipulacja a odbiór reklamy, na przykładzie reklam w prasie.

Liczba stron:   92
Cena pracy:
 329 PLN

Spis treści / plan pracy:

Wstęp..........5

Rozdział I
      1.1 Reklama. Cele i klasyfikacja
         1.1.1 Geneza reklamy ..........7
         1.1.2 Istota, funkcje i cele reklamy ..........10
         1.1.3 Cele reklamy w fazach cyklu życia produktu.......... 11
         1.1.4 Długookresowe cele reklamy ..........14
         1.1.5 Rodzaje reklamy ..........15
      1.2 Media, środki i nośniki reklamy ..........17
         1.2.1 Klasyfikacja mediów i środków reklamowych.......... 17
      1.3 Charakterystyka reklamy prasowej.......... 27
         1.3.1 Formy reklamy prasowej ..........27
         1.3.2 Zasady planowania reklamy prasowej.......... 28
      1.4 Mechanizmy psychologicznego wpływu stosowane w reklamach.......... 30
         1.4.1 Czynniki wpływające na postępowanie konsumenta ..........30
         1.4.2 Psychologia zachowań konsumentów ..........33
         1.4.3 Mechanizmy oddziaływania w reklamie ..........35
         1.4.4 Rola emocji w reklamie ..........37

Rozdział II
      2.1 Manipulacja
         2.1.1 Narodziny manipulacji ..........41
         2.1.2 Manipulacja, a wywieranie wpływu ..........43
         2.1.3 Techniki manipulacji ..........46
      2.2 Autoprezentacja jako metoda wywierania wpływu na ludzi. ..........54
         2.2.1 Motywy i strategie autoprezentacji.......... 55
      2.3 Perswazja drogi perswazji ..........58
         2.3.1 Teoria a rzeczywistość.......... 60
         2.3.2 Rodzaje i techniki perswazji ..........61
      2.4 Wywieranie wpływu w biznesie ..........63
         2.4.1 Główne techniki wpływu ..........65
         2.4.2 Taktyki oddolne i negocjacje ..........66

Rozdział III
      3.1 Metodologia badań własnych
         3.1.1 Przedmiot i cel badania ..........69
         3.1.2 Metody, techniki i narzędzia badawcze ..........69
               3.1.2.1 Zdrowie i Uroda ..........71
               3.1.2.2 Dziecko ..........74
               3.1.2.3 Farmacja ..........77
               3.1.2.4 Motoryzacja ..........80
               3.1.2.5 Inne ..........83

Podsumowanie ..........86
Zakończenie ..........88
Bibliografia ..........90


   


Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Nie znalazleś swojego tematu pracy? Nie oznacza to, że go nie mamy. Napisz do nas!

* Treść wiadomości:
Imię lub pseudonim:
* Twój adres e-mail:


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272

Bezpieczeństwo i wygodę płatności zapewnia Transferuj.pl


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.