Mamy 11307

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   4440
Temat pracy:  

Manipulacja a odbiór reklamy, na przykładzie reklam w prasie.

Liczba stron:   92

Spis treści / plan pracy:

Wstęp..........5

Rozdział I
      1.1 Reklama. Cele i klasyfikacja
         1.1.1 Geneza reklamy ..........7
         1.1.2 Istota, funkcje i cele reklamy ..........10
         1.1.3 Cele reklamy w fazach cyklu życia produktu.......... 11
         1.1.4 Długookresowe cele reklamy ..........14
         1.1.5 Rodzaje reklamy ..........15
      1.2 Media, środki i nośniki reklamy ..........17
         1.2.1 Klasyfikacja mediów i środków reklamowych.......... 17
      1.3 Charakterystyka reklamy prasowej.......... 27
         1.3.1 Formy reklamy prasowej ..........27
         1.3.2 Zasady planowania reklamy prasowej.......... 28
      1.4 Mechanizmy psychologicznego wpływu stosowane w reklamach.......... 30
         1.4.1 Czynniki wpływające na postępowanie konsumenta ..........30
         1.4.2 Psychologia zachowań konsumentów ..........33
         1.4.3 Mechanizmy oddziaływania w reklamie ..........35
         1.4.4 Rola emocji w reklamie ..........37

Rozdział II
      2.1 Manipulacja
         2.1.1 Narodziny manipulacji ..........41
         2.1.2 Manipulacja, a wywieranie wpływu ..........43
         2.1.3 Techniki manipulacji ..........46
      2.2 Autoprezentacja jako metoda wywierania wpływu na ludzi. ..........54
         2.2.1 Motywy i strategie autoprezentacji.......... 55
      2.3 Perswazja drogi perswazji ..........58
         2.3.1 Teoria a rzeczywistość.......... 60
         2.3.2 Rodzaje i techniki perswazji ..........61
      2.4 Wywieranie wpływu w biznesie ..........63
         2.4.1 Główne techniki wpływu ..........65
         2.4.2 Taktyki oddolne i negocjacje ..........66

Rozdział III
      3.1 Metodologia badań własnych
         3.1.1 Przedmiot i cel badania ..........69
         3.1.2 Metody, techniki i narzędzia badawcze ..........69
               3.1.2.1 Zdrowie i Uroda ..........71
               3.1.2.2 Dziecko ..........74
               3.1.2.3 Farmacja ..........77
               3.1.2.4 Motoryzacja ..........80
               3.1.2.5 Inne ..........83

Podsumowanie ..........86
Zakończenie ..........88
Bibliografia ..........90


   


Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Umożliwiamy szybkie, bezpieczne i wygodne płatności za pomocą serwisu tpay.com
Umożliwiamy szybkie płatności internetowe za pomocą serwisu tpay.com

Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.