Mamy 11010

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   442
Temat pracy:  

Czynniki decydujące o jakości elementów do przemysłu obuwniczego.

Liczba stron:   56

Spis treści / plan pracy:
Wstęp...........3

Rozdział I
System zapewnienia jakości 
      1.1. Podstawowe pojęcia związane z jakością...........6
      1.2. Zapewnienie jakości na świecie 
          1.2.1. Japonia wzorcem zapewnienia jakości 
          1.2.2. Japoński system zarządzania jakością a kraje zachodnie 
      1.3. Wdrażanie systemu zapewnienia jakości 
          1.3.1. Dokumentacja systemu jakości 
          1.3.2. Efekty wdrożenia systemu zapewnienia jakości 
             1.3.2.1. Efekty wdrożenia systemu zapewnienia jakości w sferze organizacyjnej 
             1.3.2.2. Efekty wdrożenia systemu zapewniania jakości w sferze ekonomicznej 
          1.3.3. Funkcjonowanie systemu certyfikacji w przedsiębiorstwach 


Rozdział II
Metody doskonalenia jakości...........16
      2.1. Techniki i narzędzia doskonalenia jakości 
          2.1.1. Wybrane narzędzia doskonalenia jakości 
             2.1.1.1. Diagram Pareto 
             2.1.1.2. Diagram Ishikawy 
             2.1.1.3. Działania porównawcze 
             2.1.1.4. Histogram jakości 
             2.1.1.5. Kwalitogramy 
      2.2. Wiodące idee i strategie TQM 
          2.2.1. Elementy TQM 
          2.2.2. Zasady TQM 
             2.2.2.1. Proces tworzenia jakości 
             2.2.2.2. Kryteria poziomu jakości 
             2.2.2.3. Kluczowe kryteria oceny 
      2.3. Błędy we wdrażaniu TQM 
          2.3.1. Błędy w fazie inicjowania 
          2.3.2. Błędy w fazie dopasowywania procesów i fazie integracji 


Rozdział III
Motywowanie czynnikiem utrzymania i podnoszenia poziomu jakości...........31
      3.1. Charakterystyka pojęcia „motywacji” 
          3.1.1. Podstawowe teorie motywacji 
          3.1.2. Rola szkolenia w motywowaniu 
             3.1.2.1. Przywództwo i motywacja 
          3.1.3. System nagród i kar warunkiem podnoszenia jakości 
             3.1.3.1. Warunki skuteczności stosowania nagród i kar 
             3.1.3.2. Sposoby nagradzania pracowników 
             3.1.3.3. Sposoby karania pracowników 
      3.2. Współczesne modele zintegrowanych teorii motywacji
          3.2.1. Rola specjalistów w motywacji pracowników i ludzi 
          3.2.2. Zasady do przemyślenia i dalszego stosowania 

Podsumowanie...........51
Literatura 
Spis rysunków 
Spis tabel


Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Umożliwiamy szybkie, bezpieczne i wygodne płatności za pomocą serwisu tpay.com
Umożliwiamy szybkie płatności internetowe za pomocą serwisu tpay.com

Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.