Mamy 10886

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   4286
Temat pracy:  

Product placement jako instrument komunikacji marketingowej na przykładzie marki Coca-Cola

Liczba stron:   57

Spis treści / plan pracy:

Wstęp

Rozdział I
Czym jest product placement
      1.1. Definicja
      1.2. Historia
      1.3. Rodzaje

Rozdział II
Product placement jako instrumentu komunikacji marketingowej
      2.1. Product placement jako nowoczesna forma reklamy
      2.2 Product placement a reklama telewizyjna – porównanie
      2.3. Zalety i wady

Rozdział III
Prawne i etyczne aspekty product placement
      3.1. Prawne uwarunkowania stosowania product placement
      3.2. Etyka a product placement

Rozdział IV Product placement, jako instrument budowania wizerunku marki Coca-Cola
      4.1. Strategia marketingowa firmy Coca-Cola
      4.2. Coca- Cola i product placement
         4.2.1. Filmy
         4.2.2. Seriale
         4.2.3. Programy rozrywkowe
         4.2.4. Teledyski muzyczne
         4.2.5. Gry komputerowe
         4.2.6. Sztuka
         4.2.7. Sport

Rozdział V
Metodologia badań własnych
      5.1. Uwagi metodyczne i charakterystyka badanej populacji
      5.2. Wyniki badań

Zakończenie
Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków
Załącznik : Ankieta


   


Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Umożliwiamy szybkie, bezpieczne i wygodne płatności za pomocą serwisu tpay.com
Umożliwiamy szybkie płatności internetowe za pomocą serwisu tpay.com

Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.