Mamy 10055

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   4235
Temat pracy:  

Komunikacja interpersonalna w przedsiębiorstwie.

Liczba stron:   117
Cena pracy:
 299 PLN

Spis treści / plan pracy:

Wstęp.

Rozdział I
Czym jest komunikacja interpersonalna - próba definicji
      1.1. Pojęcie procesu komunikowania się
      1.2. Geneza nauki o komunikacji interpersonalnej
      1.3. Współczesna kondycja nauki o komunikacji i jej wyzwania
      1.4. Istota komunikacji interpersonalnej
         1.4.1. Cechy komunikacji interpersonalnej
         1.4.2. Funkcje komunikacji interpersonalnej
         1.4.3. Znaczenie komunikowania się w organizacji
      1.5. Jak mówić, żeby nas słuchano - czyli zasady tworzenia precyzyjnego komunikatu
          1.5.1. Model komunikacji interpersonalnej.
         1.5.2. Uwarunkowania skutecznej komunikacji.
          1.5.3. Bariery i zakłócenia w procesie komunikacji interpersonalnej.
          1.5.4. Błędne przekonania na temat porozumiewanie się.
      1.6. Obecność psychologii w procesie komunikacji
          1.6.1. Psychologia w komunikacji werbalnej.
          1.6.2. Psychologia w komunikacji niewerbalnej.

Rozdział II
Wprowadzenie do problematyki zarządzania organizacją
      2.1. Istota organizacji i jej cele
          2.1.1 Struktura organizacyjna - funkcje i cechy.
          2.1.2. Zasoby ludzkie jako społeczny podsystem organizacji.
      2.2. Tradycja i współczesność w nauce o organizacji
      2.3. Istota zarządzania i jego zakres
          2.3.1. Funkcje zarządzania.
          2.3.2. Style zarządzania.

Rozdział III
Kierowanie zasobami ludzkimi
      3.1. Istota kierowania ludźmi
         3.1.1. Definicja kierowania.
         3.1.2. Geneza, pojęcie zarządzania zasobami ludzkimi .
         3.1.3. Cele zarządzania zasobami ludzkimi.
      3.2. Modele i style kierowania personelem
         3.2.1. Kierowanie i przywództwo w grupie.
      3.3. Czynniki sprzyjające efektywności kierowania personelem
          3.3.1. Racjonalny dobór ludzi.
          3.3.2. Kształcenie i rozwój zawodowy personelu.
             3.3.3. Skuteczne komunikowanie w organizacji.
      3.4. Rola kierownictwa w kształtowaniu sieci komunikacyjnych oraz obiegu informacji
          3.4.1. Komunikacja interpersonalna między menedżerem a pracownikiem.
          3.4.2.Komunikacja interpersonalna menedżera z klientem.

Rozdział IV
Czynniki motywacyjne jako narzędzia sprawnego zarządzania
      4.1. Pojęcie motywacji i istota
         4.1.1. Analiza kluczowych teorii motywacji.
         4.1.2. Techniki motywowania do pracy.
         4.1.3 Motywacyjne oddziaływanie na pracowników.
      4.2. Systemy motywacyjne
          4.2.1. Koncepcja systemu motywowania.
          4.2.2. Metody i rozwiązania motywacyjne.
      4.3. Motywacje w zarządzaniu
          4.3.1. Zasady motywowania płacami.
          4.3.2. Kształtowanie płacy zasadniczej.
          4.3.3. Systemy premiowania i ich charakterystyka.
      4.4. Pozapłacowe środki pobudzania motywacji
          4.4.1. Pozapłacowe czynniki motywacyjne o charakterze materialnym.
          4.4.2. Pozapłacowe czynniki motywacyjne o charakterze niematerialnym.

Rozdział V
Analiza systemów motywacyjnych oraz relacje z menedżerem na przykładzie firmy Raiffeisen Leasing Polska S.A.
      5.1.Charakterystyka firmy
         5.1.1. Misja oraz wartości firmy.
      5.2. Struktura organizacyjna
      5.3. System wynagradzania oraz motywowania
         5.3.1. Komunikacja interpersonalna między menedżerem a pracownikiem w grupie Raiffeisen.
      5.4. Ścieżka kariery w firmie Raiffeisen Leasing Polska S.A.
      5.5. Badanie motywacji pracowników na przykładzie firmy Raiffeisen Leasing Polska S.A.

Zakończenie
Spis rysunków, wykresów
Załączniki
Spis wykorzystanych źródeł


   


Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Nie znalazleś swojego tematu pracy? Nie oznacza to, że go nie mamy. Napisz do nas!

* Treść wiadomości:
Imię lub pseudonim:
* Twój adres e-mail:


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272

Bezpieczeństwo i wygodę płatności zapewnia Transferuj.pl


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.