Mamy 10055

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   3756
Temat pracy:  

Innowacyjność małych i średnich przedsiębiorstw jako źródło przewagi konkurencyjnej.

Liczba stron:   90
Cena pracy:
 359 PLN

Spis treści / plan pracy:

Wstęp ......... 3

Rozdział 1.
Innowacje

      1.1 Przedmiot innowacji ......... 5
         1.1.1 Istota innowacji ......... 5
         1.1.2 Definicja innowacji wg P.F.Druckera i J. Schumpetera......... 6
         1.1.3 Rodzaje innowacji ......... 9
      1.2 Źródła innowacji ......... 14
      1.3 Zarządzanie innowacyjne ......... 17
      1.4 Strategie innowacji ......... 21
      1.5 Innowacyjność przedsiębiorstw w Polsce ......... 24
         1.5.1 Poziom innowacyjności polskich przedsiębiorstw ......... 25
         1.5.2 Bariery wpływające na stopień innowacyjności ......... 27

Rozdział 2.
Małe i średnie przedsiębiorstwa w polskiej gospodarce rynkowej

      2.1 Przedsiębiorca w sektorze MSP ......... 30
         2.1.1 Pojęcie przedsiębiorcy ......... 30
         2.1.2 Charakterystyka MSP ......... 31
         2.1.3 Kryteria podziału przedsiębiorstw ......... 34
               2.1.3.1 Kryteria ilościowe ......... 35
               2.1.3.2 Kryteria jakościowe ......... 36
      2.2 Znaczenie sektora MSP w Polsce ......... 40
      2.3 Uwarunkowania rozwoju sektora MSP ......... 41
         2.3.1 Bariery rozwoju MSP ......... 41
         2.3.2 System wspierania działalności MSP ......... 43

Rozdział 3.
Innowacyjność MSP jako źródło przewagi konkurencyjnej

      3.1 Konkurencyjność ......... 45
         3.1.1 Podstawowe pojęcia ......... 45
         3.1.2 Konkurencja w sektorze ......... 46
         3.1.3 Rodzaje konkurencji ......... 47
         3.1.4 Źródła konkurencyjności ......... 48
      3.2 Strategie konkurencyjne przedsiębiorstw ......... 49
         3.2.1 Warunki powodzenia strategii konkurencji ......... 53
         3.2.2 Strategie konkurencji wg M.E. Portera ......... 54
            3.2.2.1 Wiodąca pozycja pod względem kosztów całkowitych ......... 55
            3.2.2.2 Strategia zróżnicowania ......... 56
            3.2.2.3 Koncentracja, jako strategia koncentracji na danej grupie klientów ......... 57
         3.2.3 Ryzyko związane z podstawowymi strategiami ......... 57
      3.3 Innowacyjność jako komponent konkurencyjności ......... 58

Rozdział 4.
Prezentacja wyników badań

      4.1 Informacje o badaniu ......... 62
         4.1.1 Cel badania ......... 62
         4.1.2 Metodologia badań ......... 62
      4.2 Analiza wyników ......... 63
         4.2.1 Charakterystyka badanych firm ......... 63
         4.2.2 Analiza innowacyjności badanych przedsiębiorstw ......... 67
         4.2.3 Źródła informacji dla działalności innowacyjnej badanych firm ......... 73
         4.2.4 Współpraca z organizacjami i instytucjami ......... 74
         4.2.5 Korzyści i bariery wynikające z wdrażania innowacji ......... 75
         4.2.6 Finansowanie innowacji badanych firm ......... 77
   
Wnioski ......... 79
Podsumowanie ......... 80
Literatura ......... 82
Spis tabel ......... 86
Spis rysunków ......... 87
Spis wykresów ......... 88
Załącznik - Ankieta (kwestionariusz ankiety) ......... 89

   


Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Nie znalazleś swojego tematu pracy? Nie oznacza to, że go nie mamy. Napisz do nas!

* Treść wiadomości:
Imię lub pseudonim:
* Twój adres e-mail:


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272

Bezpieczeństwo i wygodę płatności zapewnia Transferuj.pl


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.