Mamy 10055

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   3734
Temat pracy:  

Wykorzystanie Internetu w działalności marketingowej przedsiębiorstwa.

Liczba stron:   114
Cena pracy:
 399 PLN

Spis treści / plan pracy:

Wstęp.........5

Rozdział I.
Marketing w działalności gospodarczej
      1 Pojęcie i istota marketingu.......... 8
      1.1 Definicje marketingu .........8
      1.2 Istota marketingu......... 11
   2 Funkcje marketingu .........16
   3 Instrumenty marketingowe.......... 21
      3.1 Główne instrumenty marketingu.......... 23

Rozdział II.
Marketing w Internecie.
   1 Dynamika rozwoju Internetu na świecie.......... 40
      1.1 Zarys historyczny Internetu na świecie i w Polsce.......... 40
   2 Cechy Internetu jako medium komunikacji.......... 45
      2.1 Zalety i przewagi Internetu......... 51
      2.2 Ograniczenia i słabości Internetu .........53
   3 Tworzenie koncepcji marketingu – mix......... 55
      3.1 Opracowanie koncepcji marketingu-mix .........58
   4 Strategia marketingowa......... 60
      4.1 Od misji do celów strategicznych......... 62
      4.2 Planowanie strategii funkcjonalnych .........62
      4.3 Rola marketingu w planowaniu strategicznym .........62
      4.4 Marketing a inne funkcje......... 63
      4.5 Działania marketingowe .........63
      4.6 Strategia marketingowa......... 63
      4.7 Czynniki wpływające na wybór strategii marketingowej przedsiębiorstwa .........64
      4.8 Podstawowe strategie marketingowe firmy.......... 67
      4.9 Marketingowe cele przedsiębiorstwa .........69

Rozdział III.
Kierunki wykorzystania Internetu w działalności promocyjnej.
   1 Wizerunek a tożsamość firmy......... 73
   2 Funkcje tożsamości.......... 74
   3 Podstawowe narzędzia kształtujące wizerunek firmy .........75
      3.1 Kontakty z mediami......... 75
      3.2 Roczne raporty......... 76
      3.3 Akcje dobroczynne.......... 77
      3.4 Sponsoring.......... 77
      3.5 Relacje ze społecznościami lokalnymi.......... 78
      3.6 Czasopisma firmowe......... 78
      3.7 Pozostałe narzędzia kształtujące wizerunek firmy.......... 78
      3.8 Marka. .........80
      3.9 Promocja produktów i usług w Sieci .........82
   2 Internet jako nowe medium komunikacyjne.......... 85
      2.1 Dlaczego internetowy marketing jest tak skuteczny?......... 86
      2.2 Internet jako nośnik reklamy. 87
   3 Wykorzystanie Intranetu i Ekstranetu w działalności gospodarczej przedsiębiorstwa.......... 89
      3.1 Intranet w firmie .........89
      3.2 Główne korzyści wynikające z wdrożenia intranetu w firmie......... 89
      3.3 Extranet .........92
   4 Modele biznesowe w gospodarce elektronicznej. .........93
      4.1 Model brokerski.......... 94
      4.2 Model promocyjny.......... 95
      4.3 Model pośrednictwa informacyjnego.......... 97
      4.4 Model sprzedawcy.......... 98
      4.5 Model stowarzyszeniowy.......... 98
      4.6 Model wspólnotowy .........99
      4.7 Model abonencki.......... 100
      4.8 Model użytkownika.......... 100
      4.9 Model producenta.......... 100
   5 Ogólne prezentacja działalności sieci telefonii komórkowej na przykładzie ERA.........101
      5.1 Przykłady akcji promocyjnych sieci ERA.......... 109

Zakończenie..........111
Bibliografia ..........112
Spis tabel..........114
Spis rysunków..........114
   


Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Nie znalazleś swojego tematu pracy? Nie oznacza to, że go nie mamy. Napisz do nas!

* Treść wiadomości:
Imię lub pseudonim:
* Twój adres e-mail:


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272

Bezpieczeństwo i wygodę płatności zapewnia Transferuj.pl


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.