Mamy 10055

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   3468
Temat pracy:  

Motywy zachowań współczesnych konsumentów na rynku usług gastronomicznych na przykładzie firmy XYZ

Liczba stron:   106
Cena pracy:
 299 PLN

Spis treści / plan pracy:

Wstęp 10

Rozdział 1.
Zagadnienia metodologiczne
      1.1. Problem i cele badań .........13
      1.2. Hipotezy badawcze......... 17
      1.3. Metoda i organizacja badań .........20
      1.4. Charakterystyka badanej populacji .........22
      1.5. Charakterystyka badanego przedsiębiorstwa XYZ .........26

Rozdział 2.
Rynek usług gastronomicznych w Polsce

      2.1. Istota i rola gastronomii we współczesnej gospodarce rynkowej .........33
      2.2. Pojęcie gastronomii i jej funkcje .........34
      2.3. Formy gastronomii. .........39
         2.3.1. Kryteria klasyfikacji zakładów gastronomicznych .........39
      2.4. Podsystemy gastronomii w gospodarce rynkowej .........40
      2.5. Rodzaje zakładów gastronomicznych .........41
      2.6. Przychody z działalności gastronomicznej w 2009 roku .........44
         2.6.1. Przewidywane trendy na polskim rynku gastronomicznym .........45
      2.7. Preferencje i gusta współczesnych konsumentów .........46
      2.8. Charakterystyka rynku usług gastronomicznych .........49
         2.8.1. Centra handlowe .........49
         2.8.2. Stacje benzynowe .........53
         2.8.3. Rynek kawy .........53
         2.8.4. Fast food .........55
         2.8.5. Pizzerie .........56
         2.8.6. Sushi .........56
         2.8.7. Casual dining .........57

Rozdział 3.
Istota marketingu w gastronomii

      3.1. Pojęcie i specyfika marketingu w gastronomii .........59
      3.2. Usługa gastronomiczna jako produkt .........59
         3.2.1. Poziomy i elementy produktu w gastronomii......... 61
      3.3. Postępowanie nabywców na rynku .........63
         3.3.1. Modele zachowań konsumentów .........65

Rozdział 4.
Motywy i zachowania nabywców usług gastronomicznych w opinii respondentów

      4.1. Preferencje i gusta respondentów .........70
      4.2. Czynniki wpływające na atrakcyjność oferty gastronomicznej .........76
      4.3. Lokalizacja i dostępność firmy XYZ......... 85
      4.4. Częstotliwość korzystania z usług gastronomicznych .........86
      4.5. Ocena oferowanych usług w opinii respondentów......... 91

Uogólnienia i wnioski .........94
Bibliografia......... 96
Aneks

   



Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Nie znalazleś swojego tematu pracy? Nie oznacza to, że go nie mamy. Napisz do nas!

* Treść wiadomości:
Imię lub pseudonim:
* Twój adres e-mail:


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272

Bezpieczeństwo i wygodę płatności zapewnia Transferuj.pl


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.