Mamy 11010

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   3388
Temat pracy:  

Ewolucja rynku reklamy prasowej w Polsce.

Liczba stron:   126

Spis treści / plan pracy:

Wstęp
Rozdział 1
Reklama jako narzędzie promocji
      1.1 Pojęcie reklamy
      1.2 Cele i funkcje reklamy
      1.3 Klasyfikacje reklamy
      1.4 Mechanizmy oddziaływania reklamy

Rozdział 2
Charakterystyka reklamy prasowej
      2.1 Istota reklamy prasowej
      2.2 Standardowe formy reklamy prasowej
      2.3 Niestandardowe formy reklamy prasowej
      2.4 Przekaz reklamowy w prasie
      2.5 Zalety i wady reklamy prasowej

Rozdział 3
Rynek prasowy w Polsce
      3.1 Historia polskiej prasy
      3.2 Polska prasa po roku 1989
      3.3 Czytelnictwo prasy w Polsce
      3.4 Zasady umieszczania reklam w prasie
      3.5 Działalność reklamowa w wydawnictwach

Rozdział 4
Rynek reklamy prasowej w Polsce - stan obecny i tendencje rozwojowe
      4.1 Historia reklamy prasowej w Polsce
      4.2 Rynek reklamy w Polsce
      4.3 Analiza rynku reklamy prasowej w Polsce w latach 2000-2009
      4.4 Postrzeganie reklamy prasowej w społeczeństwie polskim
      4.5 Perspektywy rozwoju reklamy prasowej w Polsce

Zakończnie
Bibliografia
Spis rysunków
Spis tbel

   


Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Umożliwiamy szybkie, bezpieczne i wygodne płatności za pomocą serwisu tpay.com
Umożliwiamy szybkie płatności internetowe za pomocą serwisu tpay.com

Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.