Mamy 10055

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   3047
Temat pracy:  

Zarządzanie marketingowe bankiem (na przykładzie banku XYZ w XYZ)

Liczba stron:   96
Cena pracy:
 199 PLN

Spis treści / plan pracy:

Wprowadzenie ............4

Rozdział I.
Znaczenie i istota marketingu bankowego
      1.1. Pojęcia marketingu usług bankowych ............6
      1.2. Przesłanki stosowania marketingu bankowego............ 8
      1.3. Badania marketingowe i ich wpływ na decyzje banków ............9
      1.4. Budowanie strategii marketingowej banku ............12
         1.4.1. Strategie marketingowe stosowane w bankach ............14
         1.4.2. Usługa bankowa jako produkt ............20
         1.4.3. Polityka cenowa jako element walki o klienta ............27
         1.4.4. Kanały dystrybucji usług bankowych............ 30
         1.4.5. Promocja sprzedaży ............32
         1.4.6. Personel banku jako podstawa tworzenia jakości ............36

Rozdział II.
Rynkowa działalność Banku Spółdzielczego w XX
      2.1. Historia – kluczowe wydarzenia w Banku............ 40
      2.2. Specyfika działalności bankowości spółdzielczej............ 43
      2.3. Struktura organizacyjna ............45
      2.4. Klienci – segmentacja rynku ............48
      2.5. Usługi oferowane przez Bank............ 51
      2.6. Konkurencja ............53
      2.7. Sytuacja majątkowa i finansowa Banku na tle sektora bankowego............ 55

Rozdział III.
Podstawy zarządzania marketingowego Bankiem Spółdzielczym w XX
      3.1. Działalność marketingowa Banku Spółdzielczego w XX 62
      3.2. Analiza PEST ............67
      3.3. Analiza SWOT ............71
      3.4. Analiza SPACE ............75
      3.5. Propozycja zmian strategii marketingowej............ 77

Podsumowanie............ 79
Bibliografia............ 81
Załączniki............ 85
Spis rysunków ............90
Spis tabel ............91
Spis załączników ............92
   



Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Nie znalazleś swojego tematu pracy? Nie oznacza to, że go nie mamy. Napisz do nas!

* Treść wiadomości:
Imię lub pseudonim:
* Twój adres e-mail:


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272

Bezpieczeństwo i wygodę płatności zapewnia Transferuj.pl


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.