Mamy 10055

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   2985
Temat pracy:  

Zarządzanie marketingowe w przedsiębiorstwie handlowym na przykładzie.

Liczba stron:   91
Cena pracy:
 329 PLN

Spis treści / plan pracy:
Wstęp

Rozdział I
Marketing działalności handlowej
    1. 1. Pojęcie i geneza marketing.........7
    1. 2. Zasady i funkcje marketingu.........9
    1. 3. Marketing - mix.........12
       1. 3. 1. Koncepcje marketingu mix.........12
       1. 3. 2. Produkt.........14
       1. 3. 3. Cena.........20
       1. 3. 4. Dystrybucja.........22
       1. 3. 5. Promocja.........27

Rozdział II
Zarządzanie marketingiem w handlu i usługach
    2. 1. Proces i funkcje zarządzania marketingiem.........33
    2. 2. Strategiczny i operacyjny wymiar zarządzania marketingiem.........35
    2. 3. Specyfika marketingu - mix w usługach.........38
    2. 4. Marketingowe koncepcje zarządzania sprzedażą.........44
       2. 4. 1. Marketing partnerski.........44
       2. 4. 2. Marketing bezpośredni i interaktywny.........46
       2. 4. 3. Merchandising jako system komunikacji detalisty z nabywcami.........50

Rozdział III
Charakterystyka przedsiębiorstwa XYZ S. A.
    3. 1. Charakterystyka badanego przedsiębiorstwa.........53
    3. 2. Struktura organizacyjna.........54
    3. 3. Uwarunkowania rynkowe funkcjonowania firmy XYZ S. A.........57
       3. 3. 1. Rynek dóbr szybkozbywalnych w Polsce.........57
       3. 3. 2. Udział w rynku na tle konkurencji.........58
    3. 4. Instrumenty zarządzania w firmie XYZ S. A.........59
       3. 4. 1. Formy promocji.........59
       3. 4. 2. Schemat dystrybucji.........62
       3. 4. 3. Politykach cenowa XYZ S. A.........64
       3. 4. 4. Koncepcje produktu XYZ S. A.........65
    3. 5. Perspektywy rozwoju przedsiębiorstwa XYZ S. A. - Analiza SWOT.........67

Rozdział IV
Zarządzanie marketingowe w P.H.U. XYZ S.A. w opinii klientów
   1. Zdefiniowanie problemu badawczego.........70
   2. Planowanie projektu badania.........70
   3. Dobór próby.........71
   4. Zbieranie danych.........72
   5. Opracowanie i analiza wyników, wnioski z badań.........72

Zakończenie .........82
Bibliografia .........83
Spis rysunków .........85
Spis tabel .........85
Spis zdjęć.........85
Spis wykresów .........86
Aneks.........87


Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Nie znalazleś swojego tematu pracy? Nie oznacza to, że go nie mamy. Napisz do nas!

* Treść wiadomości:
Imię lub pseudonim:
* Twój adres e-mail:


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272

Bezpieczeństwo i wygodę płatności zapewnia Transferuj.pl


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.