Mamy 11294

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   2920
Temat pracy:  

Zróżnicowanie społeczeństwa oraz wpływ i stosunek Polaków do luksusu (bogactwa).

Liczba stron:   102

Spis treści / plan pracy:
Wstęp..........6

Rozdział I
Zróżnicowanie społeczeństwa - podobieństwa i różnice między grupami

      1.1 Teorie nierówności społecznych..........9
      1.2 Struktura społeczna a kapitał ( ekonomiczny, społeczny, kulturowy)...........12
      1.3 Wyjaśnienie kluczowych pojęć : bogactwo, władza, prestiż pieniądze..........14
      1.5 O naturze bogactwa..........23

Rozdział II
Wieloaspektowość spojrzenia na dobrobyt, dostatek i posiadanie bogactwa

      2.1 Rożne aspekty rozumienia luksusu oraz bogactwa w przeszłości i teraźniejszości..........28
      2.2 Luksus i bogactwo w świetle literatury..........32
      2.3 Kultura wysoka - elitarna oraz niska kultura - masowa..........34
      2.4 Społeczny odbiór luksusu..........37

Rozdział III
Postawy i zachowania konsumenckie

      3.1 Zmiana poziomu życia i ich społeczne uwarunkowania..........42
      3.2 Styl życia..........42
      3.3 Spektakle konsumpcji oraz konsumpcja na pokaz..........45
      3.4 Dystynkcja jako style życia i gust klasowy..........50

Rozdział IV
Charakterystyka marek luksusowych

      4.1 Pojęcie luksusu...........55
      4.2 Charakter marki luksusowej...........57
      4.3 Różnice między marką luksusową, a marką premium..........65
      4.4 Kierunek rozwoju rynku marek luksusowych...........67

Rozdział V
Metodologiczne podstawy prowadzonych badań

      5.1 Przedmiot badań, problemy i hipotezy badawcze..........70
      5.2 Metody, techniki i procedury badań...........72
      5.3 Organizacja badania..........74

Rozdział VI
Bogactwo i luksus w oczach w oczach badanych

      6.1 Struktura społeczno - demograficzne badanej populacji..........78
      6.2 Wielkość i granice bogactwa..........79
      6.3 Społeczna identyfikacja luksusu i bogactwa..........81
      6.4 Akceptacja bogactwa..........85
      6.5 Sposoby bogacenia się ludzi zamożnych w oczach respondentów..........89
      6.6 Stosunek respondentów względem ludzi bogatych..........90
      6.7 Luksusowe marki..........95
      6.8 Luksus w życiu codziennym..........96

Zakończenie..........100
Bibliografia..........103


Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Umożliwiamy szybkie, bezpieczne i wygodne płatności za pomocą serwisu tpay.com
Umożliwiamy szybkie płatności internetowe za pomocą serwisu tpay.com

Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.