Mamy 10074

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   287
Temat pracy:  

System jakości ISO jako pierwszy krok na drodze do TQM

Liczba stron:   154
Cena pracy:
 189 PLN

Spis treści / plan pracy:
Wprowadzenie.........4

Rozdział 1.
Charakterystyka norm z zakresu jakości .........7
      1.1. Normy ISO serii 9000.........9
      1.2. Normy ISO serii 14000.........17
      1.3. EN serii 45 000.........22

Rozdział 2.
System zapewnienia jakości ISO 9000.........28
      2.1. Etapy wdrażania systemu jakości.........31
         2.1.1. Elementy systemu jakości.........32
         2.1.2. Tworzenie dokumentacji.........38
         2.1.3. Audit wewnętrzny systemu.........43
      2.2. Certyfikat jakości ISO 9000.........52
         2.2.1. Certyfikowanie systemów jakości.........55
      2.3. Korzyści wynikające z wdrożenia ISO 9000.........62

Rozdział 3.
Charakterystyka metod, narzędzi i technik zarządzania jakością.........63
      3.1. Metody zarządzania jakością.........63
         3.1.1. FMEA.........63
         3.1.2. Metoda Taguchi.........72
         3.1.3. QFD.........76
         3.1.4. Kaizen.........81
      3.2. Narzędzia i techniki zarządzania jakością.........84
      3.3. Nowe narzędzia jakości.........94
      3.4. Proces 6 sigm.........100
      3.5. SPC - statystyczna kontrola procesów.........106

Rozdział 4.
TQM - Kompleksowe Zarządzanie Jakością.........111
      4.1. Klasycy koncepcji zarządzania jakością.........115
      4.2. Obszary strategiczne TQM.........126
         4.2.1. Strategia jakości.........127
         4.2.2. Zasoby ludzie i ich motywacja.........131
         4.2.3. Jakość procesów.........134
         4.2.4. System jakości ISO a TQM.........135
      4.3. Benchmarking.........138
      4.4. Koszty jakości.........141
      4.5. Sektor usługowy a TQM.........143
      4.6. Nagrody za jakość.........145
         4.6.1. Wdrażanie TQM na podstawie kryteriów Polskiej Nagrody Jakości.........148

   5. Podsumowanie.........151
   6. Spis literatury.........152
   7. Spis rysunków.........153
   8. Spis tabel.........154



Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Nie znalazleś swojego tematu pracy? Nie oznacza to, że go nie mamy. Napisz do nas!

* Treść wiadomości:
Imię lub pseudonim:
* Twój adres e-mail:


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272

Bezpieczeństwo i wygodę płatności zapewnia Transferuj.pl


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.