Mamy 10087

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   2580
Temat pracy:  

Znaczenie promocji w działalności marketingowej przedsiębiorstwa na przykładzie Rolniczej Spółdzielni Mleczarskiej XYZ

Liczba stron:   127
Cena pracy:
 239 PLN

Spis treści / plan pracy:

Wstęp.........4
Rozdział I

Istota i znaczenie marketingu w nowoczesnej firmie
      1.1 Geneza i pojęcie marketingu.........9
      1.2 Funkcje marketingu.........18
      1.3 Organizacja marketingu w przedsiębiorstwie.........21
      1.4 Istota i rodzaje badań marketingowych.........26
      1.5 Pojęcie i proces tworzenia strategii marketingowej.........30
      1.6 Rodzaje strategii marketingowych.........34

Rozdział II
Promocja jako element działań marketingowych przedsiębiorstwa
      2.1 Pojęcie, cele i funkcje promocji.........43
      2.2 Budowanie strategii promocji.........48
      2.3 Elementy składowe promocji.........51
         2.3.1 Reklama.........52
         2.3.2 Public relations.........57
         2.3.3 Sprzedaż osobista.........59
         2.3.4 Promocja sprzedaży.........62
         2.3.5 Sponsoring......... 65

Rozdział III
Charakterystyka Rolniczej Spółdzielni Mleczarskiej XYZ
      3.1 Rys historyczny.........70
      3.2 Zakres działalności.........72
      3.3 Struktura organizacji.........76
      3.4 Poziom techniczny produkcji.........78
      3.5 Struktura zatrudnienia.........80
      3.6 Misja i cele strategiczne......... 84
      3.7 Analiza SWOT.........86
      3.8 Kierunki rozwoju.........91

Rozdział IV
Ocena działalności promocyjnej Rolniczej Spółdzielni Mleczarskiej XYZ
      4.1 Funkcje i organizacja marketingu w XYZ.........95
      4.2 Rodzaje badań marketingowych.........98
      4.3 Podstawowe cele działalności promocyjnej.........100
      4.4 Reklama.........103
      4.5 Public relations.........107
      4.6 Inne formy promocji.........110

Zakończenie.........116
Bibliografia .........120
Spis rysunków.........124
Spis tabel.........125
Aneks.........126


   



Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Nie znalazleś swojego tematu pracy? Nie oznacza to, że go nie mamy. Napisz do nas!

* Treść wiadomości:
Imię lub pseudonim:
* Twój adres e-mail:


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272

Bezpieczeństwo i wygodę płatności zapewnia Transferuj.pl


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.