Mamy 10087

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   2579
Temat pracy:  

Znaczenie działań PR na przykładzie Grupy Żywiec.

Liczba stron:   78
Cena pracy:
 319 PLN

Spis treści / plan pracy:

Wstęp .........2

Rozdział I.
Definicje i struktura zjawiska Public Relations
      1.1. Pojęcie public relations .........5
      1.2. Funkcje i cele public relations w przedsiębiorstwie.........11
         1.2.1. Wizerunek jako cel public relations .........14
         1.2.2. Wizerunek a tożsamość firmy .........16
         1.2.3. Wizerunek firmy budowany w oparciu o działania społeczne .........19
      1.3. Społeczna odpowiedzialność biznesu jako społeczne narzędzie public relations 20
         1.3.1. Pojęcie społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) .........20
         1.3.2. Zakres społecznej odpowiedzialności biznesu .........22
         1.3.3. Miejsce CSR w strategii wizerunku przedsiębiorstwa .........23

Rozdział II.
Rynek piwny w Polsce
      2.1. Produkcja i konsumpcja piwa w Polsce .........26
      2.2. Marka na rynku piwa i jej znaczenie .........31
      2.3. Natężenie konkurencji rynku piwa .........35
          2.3.1. Kompania Piwowarska .........37
          2.3.2. Grupa Żywiec .........38
          2.3.3. Carlsberg Polska .........39
          2.3.4. Pozostałe browary .........39

Rozdział III
Portfel marek piwa w Grupie Żywiec i ich udział w rynku
      3.1. Miejsce Grupy Żywiec w Grupie Heinekena .........41
      3.2. Różnorodność marek Grupy Żywiec .........43
      3.3. Udział marek Grupy Żywiec w różnych segmentach rynku .........49

Rozdział IV
Działania Public Relations w Grupie Żywiec
      4.1. Misja Grupy Żywiec .........55
      4.2. Reklama .........56
         4.2.1 Grupa Żywiec na rynku reklamowym .........58
         4.2.2. Reklama produktów Grupy Żywiec na przykładzie piw Żywiec, Warka Jasna Pełna oraz Strong.........60

Podsumowanie .........73

Bibliografia .........75

Spis schematów, tabel i wykresów .........78




Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Nie znalazleś swojego tematu pracy? Nie oznacza to, że go nie mamy. Napisz do nas!

* Treść wiadomości:
Imię lub pseudonim:
* Twój adres e-mail:


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272

Bezpieczeństwo i wygodę płatności zapewnia Transferuj.pl


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.