Mamy 10055

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   2574
Temat pracy:  

Psychologiczne oddziaływanie reklamy na wybranych przykładach kampanii marketingowych

Liczba stron:   50
Cena pracy:
 219 PLN

Spis treści / plan pracy:

Wstęp .........2

Rodział 1
Zjawisko reklamy we współczesnym świecie
      1.1. Geneza i definicje .........4
      1.2. Funkcje i rodzaje reklamy .........7
         1.2.1. Funkcje .........7
             1.2.1.1. Funkcja informacyjna .........8
             1.2.1.2. Funkcja nakłaniająca .........8
             1.2.1.3. Funkcja przypominająca .........8
         1.2.2. Podział zjawiska .........9
             1.2.2.1. Podział ze względu na formę reklamy .........10
                1.2.2.2. Podział ze względu na środki przekazu .........12
                1.2.2.2.1. Prasa .........12
                   1.2.2.2.2. Telewizja .........13
                1.2.2.2.3. Radio .........13
                1.2.2.2.4. Outdoor .........14
                1.2.2.2.5. Poczta .........15
                1.2.2.2.6. Internet .........15
          1.2.2.3. Podział ze względu na sposób oddziaływania .........15
      1.3. Aspekty prawne zagadnienia reklamy .........16

Rozdział 2
Psychologiczne działania firm reklamowych wpływające na zachowanie odbiorców reklamy
      2.1. Psychologia a reklama .........19
      2.2. Kontrowersyjna skuteczność wybranych metod promowania produktów i usług 21
          2.2.1. Prowokacja w reklamie .........21
          2.2.2. Percepcja podprogowa .........27
          2.2.3. Product placement .........29
          2.2.4. Humor w reklamie .........31

Rozdział 3
Rola hasła reklamowego w sukcesie kampanii reklamowej.
      3.1. Charakterystyka Hasła reklamowe .........34
      3.2. Hasło reklamowe a czynniki wpływające na decyzję potencjalnego klienta .........35
          3.2.1. Czynnik ekonomiczny .........36
          3.2.2. Czynnik demograficzny .........37
          3.2.3. Czynnik społeczno-kulturowy .........37
          3.2.4. Czynnik psychologiczny .........38
      3.3. Hasło reklamowe w języku codziennym - badania własne .........38
      3.4. Funkcjonowanie hasła reklamowego w kampanii Grupy Żywiec .........41

Podsumowanie .........45

Bibliografia .........48

Spis schematów, tabel, wykresów i rysunków .........49


Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Nie znalazleś swojego tematu pracy? Nie oznacza to, że go nie mamy. Napisz do nas!

* Treść wiadomości:
Imię lub pseudonim:
* Twój adres e-mail:


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272

Bezpieczeństwo i wygodę płatności zapewnia Transferuj.pl


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.