Mamy 11310

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   2559
Temat pracy:  

Istota oraz rola działań marketingowych na rynku ubezpieczeń komunikacyjnych w Polsce i wybranych krajach UE

Liczba stron:   45

Spis treści / plan pracy:


Wstęp..........2

Rozdział 1
. Marketing usług ubezpieczeniowych.

         1.1. Pojęcie i specyfika marketingu ubezpieczeniowego..........3
         1.2. Strategia i plan marketingowy w zakładzie ubezpieczeń..........4
         1.3. Koncepcje marketingu - mix w działalności ubezpieczeniowej..........5
          1.4. Promocja i reklama jako główne narzędzia ekspansji firmy ubezpieczeniowej..........6
         1.5. Kanały dystrybucji usług ubezpieczeniowych i ich znaczenie w marketingu..........8

Rozdział 2
Charakterystyka i segmentacja Polskiego rynku ubezpieczeń komunikacyjnych.

         2.1. Istota i pojęcie ubezpieczeń komunikacyjnych..........11
         2.2. Klasyfikacja ubezpieczeń komunikacyjnych w Polsce..........11
         2.3. Ubezpieczenie OC komunikacyjne w Polsce..........11
            2.3.1. Pojęcie i rodzaje odpowiedzialności cywilnej..........11
            2.3.2. Ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych w ruchu krajowym..........12
            2.3.3. Organizacja i zakres działalności Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego..........12
      2.4. Ubezpieczenie autocasco ..........13
      2.5. Inne ubezpieczenia związane z ruchem pojazdów mechanicznych..........13
         2.5.1. Ubezpieczenie assistance komunikacyjne..........13
         2.5.2. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) kierowcy i pasażerów pojazdów mechanicznych..........14

Rozdział 3.
Rynek ubezpieczeń komunikacyjnych w europie.
      3.1. popularność i zakres korzystania z różnych rodzajów ubezpieczeń samochodowych w krajach unii europejskiej..........15
      3.2. Analiza polskiego rynku ubezpieczeń komunikacyjnych..........30

Rozdział 4.
Modelowanie strategii marketingowych w ubezpieczeniach komunikacyjnych.

      4.1. Wizualne metafory niewidzialnych usług zakładów ubezpieczeń komunikacyjnych ..........32
      4.2. Podstawowe kryteria wyboru i oceny zakładu ubezpieczeń..........33
      4.3. Metody i techniki skutecznej dystrybucji ubezpieczeń komunikacyjnych..........35
      4.4. Kreowanie zaufania, lojalności i satysfakcji klienta jako długoterminowa strategia rozwoju zakładu ubezpieczeń ..37

Zakończenie..........40
Bibliografia:..........41
Spis tabel:..........44


Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Umożliwiamy szybkie, bezpieczne i wygodne płatności za pomocą serwisu tpay.com
Umożliwiamy szybkie płatności internetowe za pomocą serwisu tpay.com

Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.