Mamy 10055

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   2559
Temat pracy:  

Istota oraz rola działań marketingowych na rynku ubezpieczeń komunikacyjnych w Polsce i wybranych krajach UE

Liczba stron:   45
Cena pracy:
 339 PLN

Spis treści / plan pracy:


Wstęp..........2

Rozdział 1
. Marketing usług ubezpieczeniowych.

         1.1. Pojęcie i specyfika marketingu ubezpieczeniowego..........3
         1.2. Strategia i plan marketingowy w zakładzie ubezpieczeń..........4
         1.3. Koncepcje marketingu - mix w działalności ubezpieczeniowej..........5
          1.4. Promocja i reklama jako główne narzędzia ekspansji firmy ubezpieczeniowej..........6
         1.5. Kanały dystrybucji usług ubezpieczeniowych i ich znaczenie w marketingu..........8

Rozdział 2
Charakterystyka i segmentacja Polskiego rynku ubezpieczeń komunikacyjnych.

         2.1. Istota i pojęcie ubezpieczeń komunikacyjnych..........11
         2.2. Klasyfikacja ubezpieczeń komunikacyjnych w Polsce..........11
         2.3. Ubezpieczenie OC komunikacyjne w Polsce..........11
            2.3.1. Pojęcie i rodzaje odpowiedzialności cywilnej..........11
            2.3.2. Ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych w ruchu krajowym..........12
            2.3.3. Organizacja i zakres działalności Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego..........12
      2.4. Ubezpieczenie autocasco ..........13
      2.5. Inne ubezpieczenia związane z ruchem pojazdów mechanicznych..........13
         2.5.1. Ubezpieczenie assistance komunikacyjne..........13
         2.5.2. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) kierowcy i pasażerów pojazdów mechanicznych..........14

Rozdział 3.
Rynek ubezpieczeń komunikacyjnych w europie.
      3.1. popularność i zakres korzystania z różnych rodzajów ubezpieczeń samochodowych w krajach unii europejskiej..........15
      3.2. Analiza polskiego rynku ubezpieczeń komunikacyjnych..........30

Rozdział 4.
Modelowanie strategii marketingowych w ubezpieczeniach komunikacyjnych.

      4.1. Wizualne metafory niewidzialnych usług zakładów ubezpieczeń komunikacyjnych ..........32
      4.2. Podstawowe kryteria wyboru i oceny zakładu ubezpieczeń..........33
      4.3. Metody i techniki skutecznej dystrybucji ubezpieczeń komunikacyjnych..........35
      4.4. Kreowanie zaufania, lojalności i satysfakcji klienta jako długoterminowa strategia rozwoju zakładu ubezpieczeń ..37

Zakończenie..........40
Bibliografia:..........41
Spis tabel:..........44


Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Nie znalazleś swojego tematu pracy? Nie oznacza to, że go nie mamy. Napisz do nas!

* Treść wiadomości:
Imię lub pseudonim:
* Twój adres e-mail:


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272

Bezpieczeństwo i wygodę płatności zapewnia Transferuj.pl


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.