Mamy 10055

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   2429
Temat pracy:  

Czynniki mające wpływ na podejmowanie decyzji zakupu produktów przez konsumentów w Galerii Handlowej Askana w Gorzowie Wielkopolskim.

Liczba stron:   90
Cena pracy:
 439 PLN

Spis treści / plan pracy:

Wstęp.......5
Rozdział I.
Zachowania konsumentów na rynku w świetle literatury.
         1.1. Teoria zachowania konsumentów........8
         1.1.1. Racjonalność i irracjonalność zachowania konsumentów.......15
      1.2. Uwarunkowania wewnętrzne zachowania konsumentów........17
      1.3. Uwarunkowania zewnętrzne zachowania konsumentów........29
         1.3.1. Uwarunkowania ekonomiczne.......29
         1.3.2. Uwarunkowania społeczno - kulturowe........30
      1.4. Podejmowanie decyzji przez konsumentów.......33
      1.5. Zachowanie konsumentów po dokonaniu zakupu.......35
      1.6. Proces oddziaływania przedsiębiorstwa na rynek.......37
         1.6.1. Promowanie towarów........37
         1.6.2. Reklama i jej rodzaje.......45
         1.6.3. Public relations i publicity........48
         1.6.4. Promocja sprzedaży.......50

Rozdział II.
Metodologia w świetle badań własnych.
      2.1. Cel i przedmiot badań.......53
      2.2. Problem główny i problemy szczegółowe........54
      2.3. Hipotezy główne i hipotezy szczegółowe.......55
      2.4. Zmienne i wskaźniki.......56
      2.5. Metody, techniki i narzędzia badawcze.......57
      2.6. Charakterystyka badanego środowiska.......58

Rozdział III.
Analiza wyników w świetle badań własnych.
      3.1. Czynniki socjo - demograficzne badanych konsumentów.......59
      3.2. Poziom wykształcenia ankietowanych.......60
      3.3. Miejsce zamieszkania ankietowanych.......60
      3.4. Stan cywilny badanych.......61
      3.5. Poziom materialno - ekonomiczny badanej grupy.......62
      3.6. Preferowane przez konsumentów źródło informacji o produktach.......69
      3.7. Płeć a rola w podejmowaniu decyzji zakupu.......72
      3.8. Preferencje konsumentów dotyczące miejsca dokonywania zakupów.......74
      3.9. Wpływ ceny i marki na konsumenckie decyzje respondentów.......76

Podsumowanie i wnioski.......81
Bibliografia........83
Spis wykresów słupkowych.......85
Spis wykresów kołowych........85
Spis tabel........86
Ankieta.......87




Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Nie znalazleś swojego tematu pracy? Nie oznacza to, że go nie mamy. Napisz do nas!

* Treść wiadomości:
Imię lub pseudonim:
* Twój adres e-mail:


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272

Bezpieczeństwo i wygodę płatności zapewnia Transferuj.pl


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.