Mamy 11457

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   2429
Temat pracy:  

Czynniki mające wpływ na podejmowanie decyzji zakupu produktów przez konsumentów w Galerii Handlowej Askana w Gorzowie Wielkopolskim.

Liczba stron:   90

Spis treści / plan pracy:

Wstęp.......5
Rozdział I.
Zachowania konsumentów na rynku w świetle literatury.
         1.1. Teoria zachowania konsumentów........8
         1.1.1. Racjonalność i irracjonalność zachowania konsumentów.......15
      1.2. Uwarunkowania wewnętrzne zachowania konsumentów........17
      1.3. Uwarunkowania zewnętrzne zachowania konsumentów........29
         1.3.1. Uwarunkowania ekonomiczne.......29
         1.3.2. Uwarunkowania społeczno - kulturowe........30
      1.4. Podejmowanie decyzji przez konsumentów.......33
      1.5. Zachowanie konsumentów po dokonaniu zakupu.......35
      1.6. Proces oddziaływania przedsiębiorstwa na rynek.......37
         1.6.1. Promowanie towarów........37
         1.6.2. Reklama i jej rodzaje.......45
         1.6.3. Public relations i publicity........48
         1.6.4. Promocja sprzedaży.......50

Rozdział II.
Metodologia w świetle badań własnych.
      2.1. Cel i przedmiot badań.......53
      2.2. Problem główny i problemy szczegółowe........54
      2.3. Hipotezy główne i hipotezy szczegółowe.......55
      2.4. Zmienne i wskaźniki.......56
      2.5. Metody, techniki i narzędzia badawcze.......57
      2.6. Charakterystyka badanego środowiska.......58

Rozdział III.
Analiza wyników w świetle badań własnych.
      3.1. Czynniki socjo - demograficzne badanych konsumentów.......59
      3.2. Poziom wykształcenia ankietowanych.......60
      3.3. Miejsce zamieszkania ankietowanych.......60
      3.4. Stan cywilny badanych.......61
      3.5. Poziom materialno - ekonomiczny badanej grupy.......62
      3.6. Preferowane przez konsumentów źródło informacji o produktach.......69
      3.7. Płeć a rola w podejmowaniu decyzji zakupu.......72
      3.8. Preferencje konsumentów dotyczące miejsca dokonywania zakupów.......74
      3.9. Wpływ ceny i marki na konsumenckie decyzje respondentów.......76

Podsumowanie i wnioski.......81
Bibliografia........83
Spis wykresów słupkowych.......85
Spis wykresów kołowych........85
Spis tabel........86
Ankieta.......87




Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Umożliwiamy szybkie, bezpieczne i wygodne płatności za pomocą serwisu tpay.com
Umożliwiamy szybkie płatności internetowe za pomocą serwisu tpay.com

Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.