Mamy 10055

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   2351
Temat pracy:  

Rola narzędzi promocyjnych na rynku przemysłowym na przykładzie firmy Nobiles.

Liczba stron:   59
Cena pracy:
 339 PLN

Spis treści / plan pracy:

Wstęp........4

Rozdział I
Znaczenie narzędzi promocyjnych na rynku przemysłowym.
      1.1. Specyfika marketingu na rynku przemysłowym.......6
         1.1.1. Charakterystyka rynku przemysłowego........7
         1.1.2. Istota marketingu przemysłowego.......10
         1.1.3. Instrumenty marketingowe na rynku przemysłowym.......11
      1.2. Rola promocji na rynku przemysłowym.......13
          1.2.1. Pojęcie promocji........13
          1.2.2. Cele promocji........14
          1.2.3. Funkcje promocji.......14
          1.2.4. Strategie promocji........15
      1.3. Charakterystyka i zastosowanie instrumentów i form promocji.......15
         1.3.1. Reklama na rynku przemysłowym.......15
          1.3.2. Sprzedaż osobista na rynku przemysłowym.......18
          1.3.3. Promocja sprzedaży na rynku przemysłowym.......19
          1.3.4. Public Relations na rynku przemysłowym.......21
          1.3.5. Marketing bezpośredni na rynku przemysłowym........25
      1.4. Znaczenie poszczególnych instrumentów na rynku przemysłowym........27

Rozdział II
Skuteczność i efektywność narzędzi promocyjnych.
      2.1. Istota skuteczności reklamy.......29
      2.2. Sposoby badania skuteczności reklamy........34
          2.2.1. Badanie sprzedaży w przeszłości........35
          2.2.2. Badanie rynków testowych........35
          2.2.3. Modele ekonometryczne.......36
          2.2.4. Metoda uzyskiwania danych z jednego źródła.......37
      2.3. Sposoby badania stopnia dotarcia środków reklamy do adresata.......37

Rozdział III
Analiza wykorzystania narzędzi promocyjnych przez firmę Nobiles
      3.1. Charakterystyka rynku wyrobów farb i lakierów........39
      3.2. Działalność promocyjna firmy Nobiles.......44
      3.3. Narzędzia promocyjne stosowane przez konkurencję.......47
      3.4. Wnioski........48

Zakończenie........55
Bibliografia.......57
Spis rysunków i tabel........59




Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Nie znalazleś swojego tematu pracy? Nie oznacza to, że go nie mamy. Napisz do nas!

* Treść wiadomości:
Imię lub pseudonim:
* Twój adres e-mail:


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272

Bezpieczeństwo i wygodę płatności zapewnia Transferuj.pl


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.