Mamy 10074

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   2238
Temat pracy:  

Identyfikacja struktury postaw wobec reklamy ambientowej.

Liczba stron:   120
Cena pracy:
 279 PLN

Spis treści / plan pracy:
Wstęp

Rozdział I.
Zagadnienie postawy - definicje i modele.

   1. Rozumienie pojęcia postawy.
   2. Definiowanie pojęcia postawy.
      2.1. Ujęcia jednowymiarowe.
      2.2. Ujęcie wielowymiarowe.
         2.2.1. Komponent afektywny postawy.
         2.2.2. Komponent poznawczy postawy.
         2.2.3. Komponent behawioralny postawy.
      2.3. Ujęcie współczesne.
   3. Cechy i funkcje postaw.
   4. Kształtowanie się i zmiana postaw (modele postaw)
      4.1. Teoria autopercepcji postaw.
      4.2. Teorie zmian i genezy postaw związane z psychologią uczenia się.
      4.3. Model spójności postaw.
      4.4. Teoria sądów społecznych.
      4.5. Procesualny model perswazji
      4.6. Modele dwutorowej perswazji
      4.7. Model racjonalnego działania.
      4.8. Model dualizmu postaw (metoda IAT)

Rozdział II.
Charakterystyka reklamy ambientowej

   1. Reklama a marketing.
      1.1. Geneza i ewolucja reklamy jako środka komunikacji marketingowej
      1.2. Miejsce reklamy w procesie marketingu i jej funkcje.
   2. Klasyfikacje reklam.
      2.1. Klasyfikacja na podstawie modelu hierarchii efektów.
      2.2. Klasyfikacja w oparciu o macierz FCB.
      2.3. Klasyfikacja ze względu na medium reklamy.
         2.3.1. Reklama telewizyjna.
         2.3.2. Reklama kinowa.
         2.3.3. Reklama radiowa.
         2.3.4. Reklama prasowa.
         2.3.5. Reklama internetowa.
         2.3.6. Reklama zewnętrzna.
   3. Charakterystyka reklamy ambientowej
      3.1. Definiowanie pojęcia ambient media.
      3.2. Przegląd charakterystycznych reklam ambientowych.

Rozdział III.
Badania sondażowe struktury postaw wobec reklamy ambientowej

   1. Wybór podejścia teoretycznego i metodologicznego.
      1.1. Wybór teorii postaw.
      1.2. Wybór metodologii badań.
   2. Budowa narzędzia pomiarowego.
      2.1. Cel badań.
      2.2. Układ zmiennych.
      2.3. Operacjonalizacja pojęć.
      2.4. Hipotezy badawcze.
      2.5. Kwestionariusz ankietowy
   3. Realizacja badań
      3.1. Dobór próby
      3.2. Przeprowadzenie ankietowania i analiza rzetelności skali

Rozdział IV.
Analiza wyników badań

   1. Analiza profilu społeczno-demograficznego badanych
   2. Analiza histogramów liczebności i podstawowych statystyk opisowych
   3. Identyfikacja ukrytych wymiarów postaw wobec reklamy ambientowej
      3.1. Analiza czynnikowa skali mierzącej sceptycyzm wobec reklamy.
      3.2. Analiza czynnikowa skali mierzącej aspekty postawy wobec mediów ambientowych
   4. Weryfikacja hipotez badawczych.

Zakończenie.
Bibliografia.
Spis tabel i rysunków.
Załączniki



Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Nie znalazleś swojego tematu pracy? Nie oznacza to, że go nie mamy. Napisz do nas!

* Treść wiadomości:
Imię lub pseudonim:
* Twój adres e-mail:


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272

Bezpieczeństwo i wygodę płatności zapewnia Transferuj.pl


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.