Mamy 10060

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   213
Temat pracy:  

Kompozycja promocji na podstawie firm samochodów dostawczych

Liczba stron:   91
Cena pracy:
 179 PLN

Spis treści / plan pracy:
Wstęp.........1

Roadział I.
Istota marketingu .........2
      1.1 Powiązania marketingu ze strategiami przedsiębiorstwa.........3
      1.2. Promocja -system komunikacji.........8
      1.3. Strategia promocyjna przedsiębiorstwa.........13
         1.3.1.Strategie promocyjne typu "push" i "pull".........15
      1.4. Miejsce i rola promocji zarządzaniu marketingowym w przedsiębiorstwie.........17
      1.5. Etapy budowy skutecznej promocji.........19
         1.5.1.Identyfikacja docelowego adresata promocji.........19
         1.5.2. Określenie celów promocyjnych.........21
         1.5.3.Projektowanie przekazu promocyjnego.........23
         1.5.4.Wybór kanału komunikacji.........24
         1.5.5.Ustalenie całkowitego budżetu promocyjnego.........24
         1.5.6.Zarządzanie i koordynowanie całościowym procesem komunikacji marketingowej.........26

Rozdział II.
Elementy promocji.........28
      2.1.Reklama.........28
         2.1.1. Role jakie pełni reklama.........29
         2.1.2. Rodzaje i formy reklamy.........30
         2.1.3. Nowe formy reklamy.........31
         2.1.4. Środki reklamy.........33
         2.1.5. Metody reklamowe.........34
         2.1.6. Projektowanie skutecznych kampanii reklamowych.........36
         2.1.7. Ustalanie celów reklamy.........37
         2.1.8. Ustalanie wysokości budżetu reklamowego.........38
         2.1.9. Treść przekazu reklamowego.........39
         2.1.10. Kryteria wyboru środków reklamy.........41
         2.1.11.Ocena efektywności reklamy.........43
         2.1.12. Slogan - nieodzowny element reklamy.........45
      2.2. Promocja Sprzedaży (uzupełniająca).........47
      2.3. Sprzedaż osobista.........51
      2.4. Public relations.........56
         2.4.1. Funkcje public relations.........57
         2.4.2. Planowanie public relations.........59
         2.4.3. Narzędzia public relations.........60

Rozdział III.
Działalność promocujna firm samochodowych na podatawie dealerów łódzkich w segmencie samochodów dostawczych.........64
      3.1 Opis rynku samochodowego.........64
      3.2 Rynek samochodów dostawczych.........65
      3.3. Toyota - AMX s.c. autoryzowany dealer.........69
         3.3.1 Przedstawienie samochodów dostawczych Toyoty.........70
         3.3.2 Działania promocyjne w przypadku samochodów dostawczych Toyoty.........71
      3.4. Jaszpol s.c. Koncesjoner Renault.........74
         3.4.1 Prezentacja pojazdów dostawczych firmy Renault 76
         3.4.2. Działalność promocyjna w przypadku samochodów dostawczych Renault.........76
      3.5. Duris Jędrasik autoryzowany dealer Daewoo.........80
         3.5.1. Prezentacja samochodów dostawczych Daewoo 81
         3.5.2. Działalność promocyjna w przypadku samochodów dostawczych Daewoo.........81
      3.6. AP GARAGE - autoryzowany dealer Citroen, Peugeot.........84
         3.6.1. Prezentacja samochodów dostawczych Peugeot.........85
         3.6.2. Działania promocyjne w przypadku samochodów dostawczych Peugeot'a i Citroen'a.........86

Zakończenie.........89
Biblografia.........90
Spis tabel.........91


Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Nie znalazleś swojego tematu pracy? Nie oznacza to, że go nie mamy. Napisz do nas!

* Treść wiadomości:
Imię lub pseudonim:
* Twój adres e-mail:


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272

Bezpieczeństwo i wygodę płatności zapewnia Transferuj.pl


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.