Mamy 10082

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   2127
Temat pracy:  

Public Relations jako instrument kształtowania rynkowego wizerunku firmy na podstawie działalności Koncernu BP na polskim rynku paliwowym.

Liczba stron:   165
Cena pracy:
 389 PLN

Spis treści / plan pracy:
Wstęp ............4

Rozdział I.
Istota wizerunku firmy

   1.1. Wizerunek a tożsamość firmy............ 7
   1.2. Adresaci wizerunku firmy ............13
   1.3. Znaczenie i korzyści wynikające z dobrego wizerunku firmy............ 17
   1.4. Proces kształtowanie wizerunku firmy ............19
   1.5. Zarządzanie wizerunkiem firmy ............27

Rozdział II.
Public relations jako element działalności przedsiębiorstwa

   2.1. Definicje, cele i funkcje Public Relatons............ 32
   2.2. Public Relations jako proces komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem............ 40
   2.3. Public Relations a dziedziny pokrewne............ 48
   2.4. Środki, formy działań i narzędzia wykorzystywane w Public Relations ............53
   2.5. Fazy procesu Public Relations............ 58

Rozdział III.
Obszary działalności public relations wykorzystywane w budowaniu wizerunku firmy

   3.1. Sponsoring jako metoda zdobycia uznania społecznego ............68
   3.2. Media Relations ............75
   3.3. Zarządzanie sytuacją kryzysową jako element kształtowania wizerunku firmy ............80
   3.4. Komunikacja wewnętrzna............ 85
   3.5. Wykorzystanie Internetu w działalności Public Relations ............89
   3.6. Wizerunek a społeczna odpowiedzialność firmy ............97

Rozdział IV.
Charakterystyka działalności public relations koncernu BP Polska oraz analiza wizerunku firmy wśród klientów detalicznych

   4.1. Ogólna charakterystyka koncernu............ 105
   4.2. Organizacyjne aspekty działalności Public Relations w BP Polska ............113
   4.3. Obszary działalności PR wykorzystywane przez BP Polska w celu kształtowania wizerunku firmy ............119
      4.3.1. Program 'Zrównoważony Rozwój w Działaniu' i koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu jako główne przesłanki podejmowanych działań z zakresu kształtowania wizerunku firmy BP............. 120
      4.3.2. Działalność proekologiczna ............122
      4.3.3. Działalność prospołeczna ............130
      4.3.4. Pozostałe obszary aktywności Public Relations w BP Polska............ 140
   4.4. Analiza i ocena obecnego wizerunku firmy BP Polska wśród jej klientów detalicznych ............146

Zakończenie ............156
Bibliografia ............158
Spis tabel ............163
Spis rysunków ............164
Załączniki ............165



Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Nie znalazleś swojego tematu pracy? Nie oznacza to, że go nie mamy. Napisz do nas!

* Treść wiadomości:
Imię lub pseudonim:
* Twój adres e-mail:


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272

Bezpieczeństwo i wygodę płatności zapewnia Transferuj.pl


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.