Mamy 11307

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   2123
Temat pracy:  

Wykorzystanie stron internetowych w działalności marketingowej firm

Liczba stron:   94

Spis treści / plan pracy:

Wstęp .............4

Rozdział I.
Charakterystyka sieci internetowych

   1.1. Powstanie i rozwój Internetu ............. 6
   1.2. Internet w Polsce ............. 8
   1.3. Rodzaje dostępu do Internetu .............11
   1.4. Charakterystyka usług sieciowych .............14
   1.5. Społeczność internetowa w Polsce .............18

Rozdział II.
Zastosowanie instrumentów internetowych w e-biznesie

   2.1. Powstanie, rozwój i współczesne oblicze e-biznesu ............. 22
   2.2. Modele przedsiębiorczości elektronicznej ............. 27
   2.3. Rozwój i stan obecny polskiego e-biznesu ............. 30
   2.4. Zastosowwanie Internetu w transakcjach firmy .............34
      2.4.1. Wybrane usługi finansowe w Internecie............. 34
      2.4.2. Transakcje sieciowe pomiędzy przedsiębiorstwami - B2B .............36
      2.4.3. Transakcje sieciowe pomiędzy przedsiębiorstwem a klientem - B2C .............39
   2.5. Zarządzanie firmą przy pomocy Internetu ............. 40
      2.5.1. Wykorzystanie Intranetu i Ekstranetu w procesie zarządzania firmą ............. 40
      2.5.2. Wykorzystanie Internetu w procesie zarządzania personelem .............43
      2.5.3. Komunikacja internetowa firmy z klientem ............. 45

Rozdział III.
Wykorzystanie stron internetowych w procesie marketingowym firmy

   3.1. Charakterystyka stron www .............48
   3.2. Założenia marketingu internetowego ............. 54
      3.2.1. Marketing tradycyjny a e-marketing ............. 54
      3.2.2. Tworzenie strategii e-marketingowej ............. 57
   3.3. Promocja w ujęciu e-marketingu ............. 61
      3.3.1. Reklama .............62
      3.3.2. Public relations w sieci ............. 65
      3.3.3. Promocja sprzedaży ............. 66
   3.4. Produkt i cena w ujęciu e-marketingu ............. 67
      3.4.1. Produkt ............. 67
      3.4.2. Cena ............. 69
   3.5. Internetowe kanały dystrybucji .............70
   3.6. Badania internetowe w e-marketingu .............72

Rozdział IV.
Zastosowanie marketingu internetowego na przykładzie firm o różnym profilu działalności

   4.1. E-marketing w przedsiębiorstwie handlowym .............76
   4.2. E-marketing w przedsiębiorstwie produkcyjnym ............. 80
   4.3. E-marketing w przedsiębiorstwie usługowym .............85

Zakończenie .............90
Bibliografia ............. 92



Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Umożliwiamy szybkie, bezpieczne i wygodne płatności za pomocą serwisu tpay.com
Umożliwiamy szybkie płatności internetowe za pomocą serwisu tpay.com

Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.