Mamy 7268

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   211
Temat pracy:  

Promocja produktów bankowych na przykładzie banku XYZ

Liczba stron:   76
Cena pracy:
 179 PLN

Spis treści / plan pracy:
Wstęp.........4 

Rozdział 1.
Istota marketingowego zarządzania bankiem
      1.1. System bankowy.........7
      1.2. Rozwój marketingu w polskim systemie bankowym.........10
         1.2.1. Specyfika pojęcia marketingu usług bankowych.........10
         1.2.2. Działalność marketingowa w bankach.........11
         1.2.3. Organizacja komórki marketingowej.........13
      1.3. Marketing-mix w działalności banku.........14
      1.4. Produkt banku i jego rodzaje..................16
      1.5. Cena produktów banku.........18
      1.6. Dystrybucja produktów banku.........20

Rozdział 2.
Promocja jako instrument komunikowania się banku z rynkiem
      2.1. Promocja-mix w działalności banku..................23
      2.2. Reklama jako szczególna forma promocji usług bankowych.........25
         2.2.1. Główne cele reklamy.........26
         2.2.2. Wybór nośników reklamy.........27
         2.2.3. Charakterystyka poszczególnych nośników reklamy.........29
         2.2.4. Badanie efektów kampanii reklamowej.........31
      2.3. Sprzedaż osobista w promocji produktów bankowych.........34
      2.4. Public relations i sponsoring jako narzędzia kształtowania
wizerunku (image) banku.........37

Rozdział 3.
Charakterystyka i profil działalności banku XYZ
      3.1. Powstanie Banku XYZ  42
      3.2. Struktura organizacyjna Banku.........43
      3.3. Misja i cel działalności Banku.........45
      3.4. Profil działalności Banku i charakterystyka jego produktów.........45
         3.4.1. Rachunki.........46
         3.4.2. Kredyty i pożyczki.........47
         3.4.3. Lokaty terminowe.........50
         3.4.4. Instrumenty bankowe i płatnicze.........50
         3.4.5. Usługi bankowe.........52

Rozdział 4.
Założenia i przebieg kampanii promocyjnej banku
      4.1. Przedmiot promocji.........56
         4.1.1. Założenia konkursu.........56
      4.2. Wybór agencji reklamowej.........57
      4.3. Elementy kampanii.........57
         4.3.1. Ekspozycja stała.........57
         4.3.2. Konkurs.........58
         4.3.3. Reklama prasowa.........59
      4.4. Wskaźniki czytelnictwa i wskaźniki mediaplanu.........61
      4.5. Segmentacja potencjalnych klientów.........63
      4.6. Budżet kampanii reklamowej.........69
      4.7. Ocena efektywności działań reklamowych.........69

Zakończenie.........71 
Bibliografia.........72 
Spis tabel.........74
Spis rysunków.........75
Załączniki.........76


Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Nie znalazleś swojego tematu pracy? Nie oznacza to, że go nie mamy. Napisz do nas!

* Treść wiadomości:
Imię lub pseudonim:
* Twój adres e-mail:


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272

Bezpieczeństwo i wygodę płatności zapewnia Transferuj.pl


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.