Mamy 10055

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   187a
Temat pracy:  

Czynniki wpływające na zachowanie konsumenta oraz procesy podejmowania decyzji zakupu.

Liczba stron:   109
Cena pracy:
 289 PLN

Spis treści / plan pracy:

Rozdział I
   1. Ogólna charakterystyka czynników wpływających na zachowanie konsumenta.
      1.1. Definicja zachowania konsumenta.
      1.2. Zachowanie racjonalne.
         1.2.1. Definicje zachowania racjonalnego.
         1.2.2. Wybór.
         1.2.3. Koszt alternatywny.
         1.2.4. Czas i ryzyko.
         1.2.5. Krytyka i ograniczenia zachowania racjonalnego.
      1.3. Teoria ograniczenia racjonalnego.
      1.4. Zachowanie irracjonalne.
      1.5. Klasyfikacja czynników wpływających na zachowanie konsumenta
      1.6. Potrzeby jako podstawa zachowania konsumenta.
      1.7. Zewnętrzne czynniki zachowania konsumenta.
         1.7.1. Czynniki ekonomiczne.
         1.7.2. Czynniki marketingowe.
      1.8. Czynniki psychologiczne i społeczne wpływające na zachowanie konsumenta.
         1.8.1. Emocje.
         1.8.2. Motywy.
         1.8.3. Spostrzeganie.
         1.8.4. Osobowość.
         1.8.5. Procesy uczenia się i zapamiętywania.
         1.8.6. Ryzyko związane z zakupem.
         1.8.7. Rodzina.
         1.8.8. Naśladownictwo i liderzy opinii.
         1.8.9. Wpływ kultury na zachowanie konsumenta.
      1.9. Procesy podejmowania decyzji zakupu.
         1.9.1. Odczuwanie potrzeby.
         1.9.2. Poszukiwanie alternatyw.
         1.9.3. Ocena alternatyw wyboru.
         1.9.4. Zakup.
         1.9.5. Odczucia i zachowanie klienta po dokonaniu zakupu.

Rozdział II
Materiał i Metodyka Działań
      2.1. Charakterystyka materiału badawczego.
      2.2. Problem i pytania badawcze, zmienne i wskaźniki.
      2.3. Metoda techniki i narzędzia badawcze.
      2.4. Procesy badawcze.

Rozdział III
Analiza Wyników Badań
      3.1. Przedstawianie i omówienie wyników badań.
      3.2. Wnioski.

Aneks
Kwestionariusz ankiety z konsumentem.
Bibliografia
Spis rysunków
Spis tabel


   


Zamawiam:
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Nie znalazleś swojego tematu pracy? Nie oznacza to, że go nie mamy. Napisz do nas!

* Treść wiadomości:
Imię lub pseudonim:
* Twój adres e-mail:


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272

Bezpieczeństwo i wygodę płatności zapewnia Transferuj.pl


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.