Mamy 11457

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   1868
Temat pracy:  

Analiza marketingowa firmy na podstawie firmy XYZ.

Liczba stron:   118

Spis treści / plan pracy:
Wstęp.........5

Rozdział 1.
Marketing jako narzędzie przedsiębiorcy.
   1.1.Istota i pojęcie marketingu.........8
   1.2.Orientacje marketingowe.........11
   1.3.Proces zarządzania marketingowego.........14
   1.4.System informacji marketingowej.........16
   1.5.Otoczenie rynkowe przedsiębiorstwa.........20
   1.6.Badania marketingowe jako źródło wiedzy o rynku i nabywcy.........23

Rozdział 2.
Charakterystyka głównych strategii marketingu-mix.
   2.1.Koncepcja marketingu - mix.........29
   2.2.Produkt.........32
      2.2.1.Struktura produktu.........32
      2.2.2.Klasyfikacja produktów.........33
      2.2.3.Cykl życia produktu.........37
   2.3.Cena.........40
      2.3.1.Kształtowanie polityki cen w przedsiębiorstwie.........40
      2.3.2. Ustalenie celów polityki cen.........42
      2.3.3.Strategie cenowe.........44
      2.3.4.Wybór polityki cen.........46
   2.4.Dystrybucja.........51
      2.4.1. Instrumenty i działania związane z dystrybucją towarów.........51
      2.4.2. Pojęcie, funkcje i rodzaje kanałów dystrybucji.........53
      2.4.3. Pośrednicy handlowi w kanałach dystrybucji.........58
   2.5.Promocja.........60
      2.5.1.Funkcje i struktura promocji.........60
      2.5.2.Reklama.........62
      2.5.3.Sprzedaż osobista.........66
      2.5.4.Promocja sprzedaży.........68
      2.5.5.Public relations.........71
   2.6.Metodyka analizy marketingowej.........74

Rozdział 3.
Charakterystyka XYZ.
   3.1.Historia firmy.........78
   3.2. Osiągnięcia i certyfikaty.........80
   3.3. Misja i cele firmy.........82
   3.4.Struktura organizacyjna.........83

Rozdział 4.
Analiza marketingowa XYZ.
   4.1.Analiza sytuacji wewnętrznej.........85
      4.1.1.Produkt.........85
      4.1.2.Polityka cenowa.........92
      4.1.3.Promocja.........93
      4.1.4.Dystrybucja.........95
      4.1.5.Analiza silnych i słabych stron.........96
      4.1.6.Zasoby materialne i niematerialne firmy.........97
   4.2.Analiza sytuacji zewnętrznej.........99
      4.2.1.Klienci.........99
      4.2.2.Konkurencja.........103
      4.2.3.Otoczenie konkurencyjne.........104
      4.2.4.Nowe produkty.........106
      4.2.5.Szanse i zagrożenia.........107
   4.3.Badania marketingowe.........108

Podsumowanie i wnioski.........110
Spis rysunków.........113
Spis tablic.........115
Bibliografia.........117



Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Umożliwiamy szybkie, bezpieczne i wygodne płatności za pomocą serwisu tpay.com
Umożliwiamy szybkie płatności internetowe za pomocą serwisu tpay.com

Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.