Mamy 10087

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   168
Temat pracy:  

Promocja jako instrument komunikacji z rynkiem na podstawie firmy XYZ

Liczba stron:   93
Cena pracy:
 199 PLN

Spis treści / plan pracy:
Wstęp
1. Uzasadnienie wyboru tematu.........4
2. Cel pracy.........4
3. Metody badawcze.........4
4. Układ i konstrukcja pracy.........5

Rozdział I
Strategia marketingowa przedsiębiorstwa
1. Strategia produktu.........7
2. Strategia sprzedaży.........8
2.1 Segmentacja rynku.........8
2.2 Kształtowanie cen produktów.........10
2.3 Kanały dystrybucji.........12

Rozdział II
Promocja jako system komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem
1. Istota marketingowego systemu komunikacji.........15
2. Proces komunikacji marketingowej.........16
3. Metody komunikacji.........19
4. Znaczenie i miejsce strategii promocyjnej w strategii marketingowej przedsiębiorstwa.........20
5. Etapy programu promocyjnego przedsiębiorstwa.........21
5.1 Identyfikacja odbiorców.........21
5.2 Określenie celów promocji.........23
5.3 Projekt przekazu promocyjnego.........24
5.4 Wybór kanałów przekazu komunikacyjnego.........26
5.5 Tworzenie kompozycji promocyjnej.........27
5.6 Ustalanie i budowa budżetu promocyjnego firmy.........29
5.6.1 Czynniki warunkujące ustalenie budżetu promocji.........31
5.6.2 Metody używane przy ustalaniu budżetu promocyjnego.........33
6. Kontrola promocji.........34
7. Strategie promocyjne przedsiębiorstwa.........36

Rozdział III
Charakterystyka instrumentów promocji
1. Instrumenty bezpośrednio oddziałujące na konsumenta 40
1.1 Reklama
1.1.1 Slogan, hasło reklamowe 49
1.2 Public relations - czynnik sukcesu firmy 52
1.2.1 Narzędzia public relations 57 
2. Instrumenty bezpośrednio oddziałujące na produkt 61
2.1 Promocja uzupełniająca 61
2.2 Merchandising 63
2.3 Sprzedaż osobista 65

Rozdział IV
Strategia promocyjna firmy XYZ S.A.
1. Charakterystyka przedsiębiorstwa XYZ S.A..........69
1.1 Charakterystyka produktów przedsiębiorstwa.........72
1.2 Konkurencja przedsiębiorstwa XYZ S.A..........75
2. Działalność promocyjna firmy XYZ S.A..........78
2.1 Reklama.........80
2.2 Promocja uzupełniająca.........84
2.3 Public relations.........86
2.4 Sprzedaż osobista.........88

Podsumowanie.........89

Literatura.........91
Spis rysunków.........93
Spis tabel.........93


Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Nie znalazleś swojego tematu pracy? Nie oznacza to, że go nie mamy. Napisz do nas!

* Treść wiadomości:
Imię lub pseudonim:
* Twój adres e-mail:


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272

Bezpieczeństwo i wygodę płatności zapewnia Transferuj.pl


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.