Mamy 10904

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   1679
Temat pracy:  

Podejście procesowe w systemie zarządzania jakością na przykładzie firmy XYZ.

Liczba stron:   104

Spis treści / plan pracy:
Wstęp..........2

Rozdział I.
Zarządzanie ajkością na tle nurtów zarządzania

   1.1 Istota zarządzania jakością..........4
   1.2 Kompleksowe podejście do zarządzania jakością..........8
   1.3 Klient i jego wpływ na jakość...........11
   1.4 Zarządzanie procesami w strategii TQM..........13
   1.5 Od sterowania jakości do.......... TQM. 22

Rozdział II.
Podejście do zarządzania jakością w świetle literatury

   2.1 Charakterystyka podejścia procesowego..........30
   2.2 Identyfikacja procesów jako podstawa budowania Systemu Zarządzania Jakością.......... 32
   2.3 Procesy w Systemie Zarządzania Jakością..........34
   2.4 Powiązania miedzy procesami tworzącymi system przedsiębiorstwa ..........39
   2.5 Tworzenie struktury procesowej systemu ..........40
   2.6 Problemy z podejściem procesowym w systemach zarządzania jakością.......... 44

Rozdział III.
Podejście procesowe w zarządzaniu jakością produktu branży elektrycznej na przykładzie firmy XYZ

   3.1 Historia firmy XYZ ..........53
   3.2 Obszar działania i struktura organizacyjna w firmie XYZ..........54
   3.3 Profil działalności - asortyment sprzedawanych produktów........... 57
   3.4 Ustanowienie i wdrożenie Systemu Zarządzania Jakością.......... 57
   3.5 Proces Pomocniczy1 Nadzorowanie i doskonalenie SZJ ..........64
   3.6 Proces Zarządczy 1 Zarządzanie strategiczne i przegląd SZJ ..........69
   3.7 Proces Główny 1 Pozyskanie i obsługa klienta..........72
   3.8 Proces Główny 2 Zakup i magazynowanie towarów..........75
   3.9 Proces Główny 3 Realizacja zamówienia i obsługa reklamacji..........78
   3.10 Proces Pomocniczy 2 Zarządzanie zasobami ludzkimi..........81
   3.11 Proces Pomocniczy 3 Utrzymywanie infrastruktury..........84
   3.12 Proces Pomocniczy 4 Działalność marketingowa.......... 87
   3.13 Proces Pomocniczy 5 Zapewnienie zgodności produktu z wymaganiami ..........90
   3.14 System Zarządzania Jakością w opinii pracowników firmy. Ocena na podstawie przeprowadzonych badań...........93

Zakończenie..........101
Spis rysunków i tabel..........103
Bibliografia ..........104



Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Umożliwiamy szybkie, bezpieczne i wygodne płatności za pomocą serwisu tpay.com
Umożliwiamy szybkie płatności internetowe za pomocą serwisu tpay.com

Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.