Mamy 10068

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   1643
Temat pracy:  

Sponsoring jako instrument promocji na przykładzie firmy PTK Centertel.

Liczba stron:   97
Cena pracy:
 339 PLN

Spis treści / plan pracy:
Zagadnienia wstępne
   1. Wstęp ..........5
   2. Cel pracy ..........6
   3. Metody działań i źródła informacji .......... 6
   4. Układ pracy ..........7

Rozdział I.
Sponsoring w świetle literatury

   1. Sponsoring jako instrument promocji
      1.1 Istota sponsoringu.......... 8
      1.2 Czynniki rozwoju sponsoringu ..........12
      1.3 Miejsce sponsoringu w systemie promotion mix ..........14
      1.4 Rodzaje i formy sponsoringu ..........19
   2. Umowa sponsoringowa.......... 21
   3. Aspekty prawne sponsoringu ..........25
   4. Sponsoring stosowany w działalności firm na rynku polskim.......... 29
   5. Zagrożenia i dylematy sponsoringu ..........33

Rozdział II.
Charakterystyka społeczno-gospodarcza firmy PTK Centertel

   1. Geneza i główne etapy rozwoju spółki PTK Centertel
   2. Struktura własnościowa, nazwa i status prawny Firmy PTK Centertel.......... 38
   3. Władze Spółki i struktura organizacyjna ..........41
   4. Przedmiot działalności i oferta Firmy ..........43
   5. PTK Centertel a konkurencja na rynku polskim.......... 45

Rozdział III.
Sponsoring jako instrument promocji w strategii realizowanej przez PTK Centertel

   1. Strategia sponsoringu realizowana przez PTK Centertel ..........48
      1.1 Cele i zadania ..........48
      1.2 Strategia ..........49
      1.3 Wybór podmiotu sponsorowania ..........50
      1.4 Narzędzia promocyjne zastosowane w strategii sponsoringu ..........50
   2. Główne obszary sponsorowania ..........52
      2.1 Sponsoring kultury ..........52
      2.2 Sponsoring sportowy ..........56
   3. Realizacja zaplanowanych działań marketingowych ..........61

Rozdział IV.
Efektywność działań sponsoringowych

   1. Metody badania działań sponsoringowych.......... 72
   2. Nakłady, efektywność i skuteczność sponsoringu jako metody promocji ..........74

Podsumowanie i wnioski ..........79
Literatura.......... 82
Załączniki ..........84
Spis tabel ..........96
Spis rysunków ..........96
Spis załączników.......... 96



Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Nie znalazleś swojego tematu pracy? Nie oznacza to, że go nie mamy. Napisz do nas!

* Treść wiadomości:
Imię lub pseudonim:
* Twój adres e-mail:


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272

Bezpieczeństwo i wygodę płatności zapewnia Transferuj.pl


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.