Mamy 10060

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   163
Temat pracy:  

Rola reklamy w marketingu.

Liczba stron:   59
Cena pracy:
 199 PLN

Spis treści / plan pracy:
Wstęp

Rozdział I
Pojęcie oraz ogólna charakterystyka koncepcji marketingu.........4
   1. Pojęcie oraz ogólna charakterystyka marketingu
    2. Zasadnicze cechy (właściwości) aspektów nowoczesnej koncepcji marketingu
    3. Wybrane elementy maketingu
       3.1. Polityka cen jako element maketingu
       3.2. Aktywizacja sprzedaży jako element marketingu
       3.3. Reklama jako element marketingu
    4. Telemarketing jako nowa forma marketingu bezpośredniego
       4.1. Geneza oraz pojęcie telemerketingu
       4.2. Telemarketing, a wybrane formy reklamy tradycyjnej
          4.2.1. Telemarketing a reklama telewizyjna
          4.2.2. Telemarketing a reklama radiowa
          4.2.3. Telemarketing a direct mail
          4.2.4. Różnice między TeleMail a direct mail
          4.2.5. Telemarketing a sprzedaż osobista

Rozdział II
Tradycyjne nośniki reklamy-analiza porównawcza.........25
   1. Reklama – pojęcie oraz funkcje
    2. Tradycyjne nośniki informacji reklamowej
       2.1. Reklama telewizyjna
       2.2. Reklama radiowa
       2.3. Reklama w prasie
       2.4. Internet jako nowe medium

Rozdział III
Runek konsumentów jako odbiorców reklamy.........45
    1. Konsumenci i nabywcy indywidualni
    2. Zasadnicze czynniki wpływające na zachowanie konsumenta
    3. Ogólna charakterystyka zachowań konsumentów jako nabywców dóbr i usług ze szczególnym uwzględnieniem gospodarstw domowych
       3.1. Decyzje konsumentów
       3.2. Reakcja konsumentów na ceny
       3.3. Analiza ewolucji potrzeb konsumentów.
       3.4. Organizacje i instytucje jako nabywcy produktów

Zakończenie
Bibliografia


Zamawiam:
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Nie znalazleś swojego tematu pracy? Nie oznacza to, że go nie mamy. Napisz do nas!

* Treść wiadomości:
Imię lub pseudonim:
* Twój adres e-mail:


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272

Bezpieczeństwo i wygodę płatności zapewnia Transferuj.pl


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.