Mamy 10087

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   1373
Temat pracy:  

Uwarunkowania prawne i samoregulacje w reklamie

Liczba stron:   86
Cena pracy:
 339 PLN

Spis treści / plan pracy:
Wstęp.........3

Rozdział I.
Reklama jako element promocji
   1.1 Reklama jako element marketingu.........5
   1.2 Funkcje, cele i kategorie reklamy .........10
   1.3 Media reklamowe.........16
   1.4 Akty prawne regulujące działalność reklamową.........21

Rozdział II.
Ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
   2.1 Ustawowa definicja reklamy.........24
   2.2 Reklama sprzeczna z przepisami prawa i dobrymi obyczajami.........26
   2.3 Reklama wprowadzająca w błąd.........36
   2.4 Reklama odwołująca się do uczuć klientów, wywołująca lęk i wykorzystująca przesądy lub łatwowierność dzieci......... 37
   2.5 Reklama sprawiająca wrażenie neutralnej informacji .........39
   2.6 Reklama stanowiąca ingerencję w sferę prywatności .........41
   2.7 Reklama porównawcza.........42

Rozdział III.
Uwarunkowania prawne wykorzystywania mediów do celów reklamowych.
   3.1 Przepisy związane z wykorzystaniem telewizji i radia jako środka przekazu reklamowego .........44
   3.2 Reklama w prasie.........46
   3.3 Reklama zewnętrzna .........47
   3.4 Reklama w internecie.........48
   3.5 Pozostałe regulacje prawne dotyczące reklamy.........50
   3.6 Harmonizacja polskich i europejskich przepisów prawa.........54

Rozdział IV.
Samoregulacje etyczne w reklamie
   4.1 Pojęcie etyki w reklamie.........58
   4.2 Polski kodeks postępowania w dziedzinie reklamy.........60
   4.3 Kodeks etyki reklamy.........66
   4.4 Dokument papieskiej rady do spraw środków społecznego przekazu .........68
   4.5 Zawodowe kodeksy etyczne.........75
   4.6 Pozostałe kodeksy.........76

Zakończenie.........79
Bibliografia .........82



Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Nie znalazleś swojego tematu pracy? Nie oznacza to, że go nie mamy. Napisz do nas!

* Treść wiadomości:
Imię lub pseudonim:
* Twój adres e-mail:


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272

Bezpieczeństwo i wygodę płatności zapewnia Transferuj.pl


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.