Mamy 10055

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   1368
Temat pracy:  

Strategia marketingowa przedsiębiorstwa produkcyjno-usługowego

Liczba stron:   80
Cena pracy:
 119 PLN

Spis treści / plan pracy:
Wstęp.......... 4

Rozdział I.
Strategia marketingowa a ogólna strategia firmy ..........6

   1.1. Istota strategii marketingowej ..........8
   1.2. Formułowanie strategii marketingowej przedsiębiorstwa ..........12
   1.3. Analiza szans i ryzyka firm ..........15
   1.4. Identyfikacja docelowych rynków działania; segmentacja rynku ..........16
   1.5. Pozycjonowanie produktu oraz programowanie marketingu-mix ..........21

Rozdział II.
Rodzaje strategii marketingowych ..........26

   2.1. Strategie normatywne rozwoju przedsiębiorstwa.......... 26
   2.2. Strategie produkt - rynek ..........28
   2.3. Strategie segmentacji rynku ..........31
   2.4. Strategie konkurencyjne ..........35

Rozdział III.
Marketingowa strategia przedsiębiorstwa produkcyjno-usługowego w świetle literatury ..........38

   3.1. Istota i rola strategii marketingowej w zarządzaniu przedsiębiorstwem produkcyjno-usługowym ..........38
   3.2. Koncepcja marketingowej strategii produktu i jej elementy ..........40
   3.3. Proces formułowania marketingowej strategii produkcji.......... 48

Rozdział IV.
Strategia marketingowa działalności produkcyjno-usługowej w przedsiębiorstwie XYZ ..........55

   4.1. Ogólna charakterystyka działalności gospodarczej przedsiębiorstwa XYZ.......... 55
   4.2. Elementy marketingowych strategii działalności przedsiębiorstwa ..........58
      4.2.1. Strategia produktu ..........58
      4.2.2. Strategia cen .......... 63
      4.2.3. Strategia dystrybucji.......... 65
      4.2.4. Strategia promocji ..........67

Zakończenie ..........71
Bibliografia.......... 75



Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Nie znalazleś swojego tematu pracy? Nie oznacza to, że go nie mamy. Napisz do nas!

* Treść wiadomości:
Imię lub pseudonim:
* Twój adres e-mail:


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272

Bezpieczeństwo i wygodę płatności zapewnia Transferuj.pl


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.