Mamy 10055

przykładowe prace

...
...największy zbiór zawierający

gotowe wzory prac

w sieci!
logo PraceDyplomowe.edu.pl

   katalog gotowych wzorów

zdjecie-przykladowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-wzor-pracy-prace-dyplomowe-edu-pl zdjecie-gotowa-praca-prace-dyplomowe-edu-pl
Tu przeszukasz całą bazę prac w sposób szybki i zautomatyzowany.
Zobacz prace podzielone tematami:

Numer pracy:   1360
Temat pracy:  

Promocja jako istotne narzędzie strategii przedsiębiorstwa na przykładzie XYZ

Liczba stron:   110
Cena pracy:
 239 PLN

Spis treści / plan pracy:
Wstęp.........3

Rozdział I.
Teoretyczne podstawy strategii marketingowych przedsiębiorstw
      1. Koncepcja strategii i marketingu.........5
      1.1 Podstawowe strategie zachowań strategicznych .........5
      1.2 Marketing.........11
   2. Potwierdzenie strategii marketingowej przesiębiorstwa.........14
      2.1 Formułowanie strategii.........14
      2.2 Stota planu marketingowego.........17
      2.3 Zastosowanie planu marketingowego w działalności gospodarczej.........28
   3. Rodzaje strategii marketingowych.........30

Rozdział II.
Promocja i jej uwarunkowania
   1. Promocja jako element marketingu-mix.........44
   2. Promocja jako narzędzie komunikacji z rynkiem.........46
      2.1 Adresaci działań promocyjnych.........48
      2.2 Strategiczne instrumenty określania celu promocji.........51
      2.3 Projektowanie przekazu i wybór formy promocji.........54
      2.4 Ustalanie budżetu promocyjnego.........56

Rozdział III
Charektyrystyka formy promocji i ich zastosowania
   1. Reklama.........58
   2. Znaczenie reklamy w promocji produktu.........61
      2.1 Firmowa strona www.........71
      2.2 Bannery i przyciski reklamowe.........73
      2.3 Poczta elektroniczna.........74
   3. Marketing bezpośredni.........77
      3.1 Public relations.........79
      3.2 Sponsoring.........80
   4. Sprzedaży osobista.........83
   5. Promocja sprzedaży.........85

Rozdział IV.
Strategia promocyjna na przykładzie planu marketingowego przedsiębiorstwa xyz sp. z o.o.
   1. Informacja o przedsiębiorstwie.........86
      1.1 Historia i charakterystyka firmy.........86
      1.2 Dane dotyczące przedsiębiorstwa (profil i zakres działania spółki).........88
   2. Założenia planu strategicznego przedsięwzięcia .........92
      2.1 Analiza strategiczna (metodą swot).........92
      2.2 Pozycja strategiczna spółki.........99
   3. Wybór strategii.........100
      3.1 Uwagi wstępne.........100
      3.2 Strategia produktu.........101
      3.3 Strategia dystrybucji.........101
      3.4 Strategia cen.........103
      3.5 Strategia promocji i reklamy.........103

Zakończenie.........105
Spis rysunków, tablic i wykresów.........107
Literatura.........108


Zamawiam:
      
      
      
      
      
      
      
Wartość zamówienia: PLN
Twój e-mail:


Jeśli chcesz zadać pytanie dotyczące tej pracy, kliknij w poniższy przycisk.



Na wszystkie zapytania odpowiadamy codziennie, najpóźniej w przeciągu 24h.





Nie znalazleś swojego tematu pracy? Nie oznacza to, że go nie mamy. Napisz do nas!

* Treść wiadomości:
Imię lub pseudonim:
* Twój adres e-mail:


Zastrzegamy, iż wzorcowe prace magisterskie, prace licencjackie, prace dyplomowe, prace podyplomowe, prace inżynierskie, prace semestralne, prace zaliczeniowe, referaty, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania jakie oferujemy mają wyłącznie charakter informacyjny. Każda praca magisterska, licencjacka, inżynierska lub inna praca dyplomowa zakupiona w serwisie musi być traktowana wyłącznie jako wzór, przykład do przygotowania własnej pracy naukowej, przyspieszjąc tym samym proces pisania pracy całkowicie zgodny z obowiązującym w Polsce prawem. Nie bierzemy odpowiedzialności za konsekwencje związane z wykorzystaniem przesłanych przez nas prac. Należy pamiętać o przestrzeganiu obowiązujących przepisów Prawa Autorskiego oraz Art. 272

Bezpieczeństwo i wygodę płatności zapewnia Transferuj.pl


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Copyright © by PraceDyplomowe.edu.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.